Thx
Batterij wordt idd geupdate, maar is eigenlijk geen level maar een alarm, kent maar twee statussen LOW of NORMAL. Ik zet alarm aan op LOW. Maar ik zie ook dat het niet geupdate wordt als het device offline is. Dat heb ik veranderd en komt mee met volgende update.
Ok bedankt
Opgelost in 6.1.10.
Ik heb wat uitdagingen met de tado app. Enig idee wat ik hieraan kan doen?
dank voor de hulp!
Hallo Martin, allereerst mijn hartelijke dank voor de fijne app! Ik gebruik deze nu al enkele maanden om mijn Toshiba airco’s aan te sturen. Echter, nu zoek ik een mogelijkheid om de airco’s volledig uit te schakelen indien een Tado thermostaat op vorstbeveiliging ingesteld wordt. Deze kaart heb ik niet kunnen vinden. Klopt dat, en zo ja, zou het mogelijk zijn deze kaart te bouwen?
Ga ik naar kijken.
Zojuist getest: works like a charm! Hartelijk dank voor deze zinvolle aanvulling!
Het lijkt erop dat Tado sinds enkele weken een API verandering heeft doorgevoerd waardoor een “stel de temperatuur” kaart in als handmatig wordt getagged en daardoor steeds geofencing overruled.
Voordien was dit niet het geval, en werd een custom temperatuur die via deze kaart werd gezet wel overruled door geofencing.
Ik zou het oude gedrag heel graag terug herstellen. Is daar een mogelijkheid toe?