OK, ga het bekijken. Bedankt.
Dit scherm zie ik niet, helaas.
Martin,
Dit zijn de geïnstalleerde onderdelen. Woonkamer is de thermostaat aldaar.
Dien ik Warm Water te verwijderen? Want deze zie ik niet in de kamerthermostaat?
Groet, Peter.
Ik ga eens kijken hoe ik dat ook alweer check. Ik weet niet of het veel moeite is om warmwater te verwijderen. Als je dat doet, moet je daarna even de app herstarten, dan loopt ie door de code om naar warmwater te kijken. Als je na de herstart mij de log stuurt kan ik hoop ik nakijken of er iets mis gaat.
Martin Verbeek
Ik heb de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Alle flows werkten weer. Kreeg gelijk de warm water bij de thermostaat.
Heb deze en de radiatorkranen geïnstalleerd. De log was te groot om te verzenden.
Groet, Peter.
Hallo Peter,
Ik ben deze thread ook aan het volgen ivm hetzelfde probleem wat jij hebt/had, maar kan je nu de temperatuur van je warm water wel hoger zetten, dus naar de 65 graden ipv de 30 graden zoals aangeeft in bericht 296? Hier krijg ik het nog niet voor elkaar.
Vreemde is dat bij sommige installaties een apart warmwater device naar boven komt en bij andere niet. Ik zal eens kijken of ik de warmwater temp van het aparte device aan kan laten passen. Dat gebeurt on the fly…
Keep you posted.
Hallo Schenkie,
de watertemperatuur op 60 graden zetten is niet het probleem. Met een flow kan je de watertemperatuur in de originele Tado app van Athom op 60 graden zetten. Op bepaalde tijden, of met behulp van een bewegingssensor. Dat zie je ook terug in de Tado app, van Tado. Alleen zie je het niet in de Tadozones app terug. Ook is er de beperking 30 of 35 graden.
Groeten,
Peter.
Als ik de status van Volg Slim Schedule wijzig naar Tot het volgende tijdsblok. Krijg deze foutmelding. Ook springt de tekst weer omhoog naar Volg Slim Schedule.
Dit bedoel ik niet. Het rare is juist dat je een apart warm water device krijgt. Ik verwacht op het device Woonkamer, als de UI opent, een tweede modus om het warmwater te regelen. Zoals onder.
kun je nog een keer een screenshot van Woonkamer posten
I think i found a possible cause for this behaviour. Need to rewrite/test some code. Will be back when a test version is on the store.
Thx Peter, ik denk al te weten wat er mis kan gaan, heb de code ondertussen aangepast. Maar was tegelijk bezig om in het Airco stuk e.e.a. aan te passen. Als die okay draait, komt de test versie online.
![]()
Als ik in het slimme schema van warm water de temperatuur op 45 graden zet, blijft het 30 graden. De overige waarden in de andere pagina blijven leeg.
Je moet niet het device warm water hebben maar het andere device woonkamer geloof ik…
In de Device Woonkamer, zie ik geen warm water. Verwijderen en de app opnieuw installeren?
Nee, kun je me de log PM-en.
Verstuurd.
Diagnostic report levert zelden goede info…nu ook ![]()
Ik maak zelf een log aan in de app, als je naar de app instellingen gaat en op log clicked dan kun je de log naar het clipboard kopiëren, daar staat wss goede info in.