Ik heb een ticket aangemaakt, dank voor de hulp alvast.
Met de update kan ik volgens mij nu beide batterijen aansturen alleen ontladen ze nu op vol vermogen en lever ik terug.
Ik heb een ticket aangemaakt, dank voor de hulp alvast.
Met de update kan ik volgens mij nu beide batterijen aansturen alleen ontladen ze nu op vol vermogen en lever ik terug.
Hoi Roedi,
Allereerst veel complimenten voor het maken en bijhouden van de app! Dit is de eerste app die mijn 2 Marstek Venus v3 via de homey goed weet aan te sturen via LAN/modbus zonder de Marstek app zelf overhoop te halen
. Ik wil namelijk niet harder laden dan 800 en ontladen per batterij en dit lijkt perfect te gaan.
Dus nogmaals dank en keep up the good work![]()
EDIT: vergeet gewoon mijn vraag te stellen,
, in de Marstek app staan beide batterijen op DOD 80/20 , welke settings moet ik je app aanhouden en.. is de Marstek app dan leidend?
Heb je in het laadplan al op ‘Reden’ geklikt?
In gevallen staat daar een motivatie. Het is soms idd wel lastig om dit soort scenario’s te debuggen.
Bij de meeste gevallen komt Claude met het antwoord dat het wel klopt.
Ja de marstek app is dan leidend. Maar je moet diezelfde waarden ook invullen in SlimLaden, anders maakt hij een verkeerd plan.
Ehhh…. Max cutoff is bij v1/2 slimladen btw wel leidend en in te stellen. (Die kan je in de app van Marstek niet handmatig invullen )
De UI is geschikt voor:
Overal de zelfde look and feel.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
(Tot stand gekomen door met name Claude, Roedi, Wil, Wilfried en nog een aantal testers)
Op iPhone, iPad, Mac en Android kan je van een webpagina een app maken. Dan wordt het ook gewoon een tile/icon op je desktop en lijkt het dus net een app.
Iphone/iPad kies “Deel”:
Zet hem op begin scherm
Mac:
In menu archief: Voeg toe aan dock…
Android: druk op drie puntjes:
Installeren en snelkoppeling maken.
Windows: Browser alleen? kan ook snelkoppeling denk ik.
Whouw
DIEPE BUIGING
Dit is naast de grandioze functionaliteit een schitterende stap voorwaarts in de layout en de smoel van de APP!!!
t’Is ff wennen, maar chapeau!
1ste opmerking
Wanneer ik de dashboard pagina als bookmark opsla, en ik wil van daaruit terug of verder browsen, dan kan dat niet.
Het zou mijns inziens prettig zijn om de 3 streepjes knop, zodat de zijbalk opent, beschikbaar te maken op deze pagina.
Verder vraag ik mij persoonlijk af, zou je het mooie menu wat links komt, niet open en dicht moeten klappen, zodat je dat op elke pagina beschikbaar hebt en van daaruit verder kan naar waar je naartoe wenst te gaan.
En als je in de web app bent, dan zijn sommige pagina’s smal, bijv SlimLaden terwijl andere wel volledig zijn, denk aan SlimLaden
Verder vind ik de https://slimladen-web.pages.dev/ wel uhm nouja ik weet het niet, in your face ofzo. Zo groot hoeft het echt niet, wat mij betreft, want bijziend ben ik nog niet hahaha Menu aan de linkerkant kan er makkelijk bij, wat mij betreft
Gewoon ff wat ik zo zie en opmerk, het is geen affakkelen!!!
Goed bezig!
Je slaagt erin ons elke week te verbazen en SlimLaden opnieuw uit te vinden!
Daar ga ik dan induiken de volgende keer. Thx
Ziet er gelikt uit zeg! heb je weer top geregeld!! erg nice dat ik nu geen VPN hoef op te zetten om mn plan te begluren!
Ik mis wel mn kwartiertjes, nu alleen op uurbasis inzichtelijk. staat dat nog weer op je roadmap om beschikbaar te stellen?
Hoe wordt de RTE benaderd door SlimLaden?
Alleen SOC gestuurd of SOC en vermogen?
Scherm kantelen?
hahaha cool! dat had ik nog niet geprobeerd! Thanks voor de tip!!
Je kan nu het menu op de computer permanent laten zien.
Dit wordt nog anders.
Soc en vermogen.
je kan er met je muis en vinger overheen gaan…waar je stopt…daar wordt ook de juiste rij in het masterplan getoond.
Je hebt ook een presentatie modus in menu stem “Dashboard”. Dan wisselt hij de schermen automatisch af.
Ja ik zag het! erg netjes! enige wat niet zichtbaar is is je reden waarom hij iets doet.. of kan ik die ergens anders zien :)?
Je kan daar op klikken.