Wow hoe mooi zou dat zijn als we de ev met SlimLaden zouden kunnen laten samenwerken (is ook een oude wens van mij)
En @Roedi_de_Lion ik zie ook een enorm voordeel voor je vloot programma. Sommige autos kunnen al V2G dus die kunnen laden en ontladen. Dat zijn dus thuisaccus waar je toevallig ook nog boodschappen mee kan doen
Dit kan je vloot capaciteit enorm verhogen. 1 ev kan al makkelijk 80kWh zijn. Maar ook auto’s die alleen kunnen laden kunnen een meerwaarde geven en zullen je laadvermogen van je vlootprogramma enorm verhogen.
Ik zie ook slimme laadapps die bij bepaalde energieleveranciers een bonus geven. Met andere woorden, ergens is er geld te verdienen met EV’s slim op te laden.
Welterusten iedereen. Er zijn dit weekend weer mooie ideeën en ontwikkelingen ontstaan.
Ik zie dus in de app de prijzen van “morgen” ook al, dat zijn de prijzen van vandaag dus. Homey al opnieuw opgestart maar dit doet niets. Batterijen zijn gisteren ook niet ontladen op de dure uren. Enig idee? Ik zal een JSON sturen, hopelijk kan je dit oplossen…
Vraagje voor als je tot de laatste cent gaat.
Je ziet het stuk ontladen rechts en daarnaast STOP.
Bij het STOP gedeelte zitten kwartieren die duurder zijn dan enkele in het stukje ontladen daarvoor. Je zou dan toch verwachten dat de lagere bij blauw dan naar STOP gaan en de duurdere bij STOP naar ontladen?
Ik heb twee zendure batterijen toegevoegd, ik kan er alleen maar 1 aansturen in de app de andere werkt niet. Heeft iemand een idee hoe dit kan ?
Ook zie ik in de API maar 1 batterij staan maar in het overzicht twee. Als ik de tweede niet werkende handmatig laat ontladen zie ik het wel in het dashboard.
Dat zijn meldingen die ik heb opgelost. Maar nog steeds doet 1 van de 2 batterijen het maar terwijl ik de sociale bijvoorbeeld wel kan zien van 2 batterijen. Alleen bij de api zie ik maar 1 batterij in het dashboard