Hoe kan ik de indeling op mijn Macbook M1 aanpassen?
Hoe pas ik de categorie energiestroom aan ? zon klopt maar de batterij is vol en is niet aan het ontladen dus dat klopt denk ik niet of betekent het dat die 4.3kw capaciteit heeft als hij 92% vol is ? Maar op het schema stuurt hij pijltjes van de batterij naar het midden… De export klopt wil , dit word het net op gestuurd . Huis zou 1kW zijn als ik op enphase zonnepanelen kijk .
Ik kan dat alleen goed zien in de json. Maar op zich is dit niet erg. Je laadt nog steeds op de goedkoopste momenten. Heb je misschien weinig panelen? Zonneplan?
Kom op heren. Wie heeft antwoord?
Dankjewel, ik zie bij jou dat de handling fee in de btw is, die moet ex btw zijn.
Als het goed is zie jij ook prijsverschil tussen Zonneplan en SlimLaden.
Dankjewel. Deze is al beter: de fees ex btw. Ik heb de negatieve bonus bij teruglevering overgenomen.
Maar: ik zie nog steeds verschil tussen Zonneplan kwartier prijzen en SlimLaden. Kun je eens checken in de Zonneplan app? Je kunt in de Zonneplan app switchen naar kwartierprijzen mocht je dat nog niet gedaan hebben.
EDIT: ik heb zojuist de prijzen opgehaald via een flow.
Er is nu consensus tussen Zonneplan en SlimLaden ![]()
Bij in en verkoop + €0,02 incl btw
waar vinde we die app?
Bedankt ik had Claude deze laten invullen en nog niet gecheckt (ivm vakantie). Ik was ook meer bezig met doorgronden hoe alles exact werkt.
Mijn luiheid wordt in dit geval beloond, thx
Groeten Wilfried
Ik moet android testers handmatig toevoegen. Ik heb je e-mailadres van Google nodig. Die ook aan je playstore gekoppeld is. Je mag hem in een dm sturen of aan slimladen.app@gmail.com.
Haha, we’re in this together ![]()
Ticket ingediend, evenals aantal anderen. Niets met haast uiteraard en allemaal alleen maar om de app beter te maken ![]()