[APP][Pro] SlimLaden voor Thuisbatterij

Sorry,

Ik heb inmiddels het banklog gevonden
Maar ik krijg een foutmelding dat ik moet updaten naar V9.4.0 maar binnen Homey krijg ik dat niet voor elkaar. Kan dus geen aanvraag doen in het backlog.

Alvast bedankt voor de moeite. Zou je me kunnen helpen dat zou

wel helemaal top zijn.

Je kan kijken bij changelog in de homey store. Daar staat in oranje TEST. Daar staat 9.4.0.

@Roedi_de_Lion Wat betekent IPhone app ondersteuning?

Zodra ik de Marstek app activeer krijg ik een stroom van fouten in SL en zijn de batterijen niet langer verbonden.

Marstek maar weer uitgezet en SL draait weer als een zonnetje.

Wel beetje vreemd. Ik herken dat niet. Bij mij is dat ook niet zo. De MT app werkt ook niet via TCP.

Dit betekent:

Ook versie 9.4.0 van Homey app installeren.

:innocent:

Wat is dat nou voor een “poep” actie, het grootste deel van de wereld draait op Android… :blush: :rofl: :joy: :innocent:

Haha… zijn er nog steeds mensen met Android? (Android loopt altijd voorop qua ontwikkelingen…nu maar eens achteraan aansluiten)

Het grootste deel van de mensen op deze wereld:

• heeft geen thuisbatterij
  • Heeft geen zonnepanelen
  • Heeft geen iPhone

Maar als je slim bent, heb je

• een thuisbatterij
  • Heb je zonnepanelen
  • Heb je een iPhone
  • Gebruik je de SlimLaden voor thuisbatterij app en de SlimLaden app voor iOS

:joy: :rofl: :winking_face_with_tongue:

Ik gebruik de Marstek Energy Storage app en die werkt alleen met TCP. De Marstek Batterijconnect app niet, maar kan de batterij niet aansturen.

Maak ik een denkfout?

Je gebruikt de Energy storage en Slimladen? Dan heb je 2 TCP connecties en dat kan de Marstek niet.

uhm, niet helemaal mee eens…

IOS zou ik niet willen, doe mij maar GrapheneOS

Heb niets te verbergen, maar niemand hoeft mee te kijken, daar hou ik gewoon niet van

De ios app is echt helemaal geweldig!!!

Nu hoef ik niet meer de vpn te starten en naar de interne pagina te gaan.

THX!!!

Goedemorgen,
Misschien dat ik het mis heb maar klopt het dat de SOC van de auto niet gebruikt wordt.
ik zie hem nergens terug.

Dat klopt.

Er staat een nieuwe versie. Meeste oplossingen voor tickets van gebruikers.

Nieuw: Ondersteuning voor Sigenergy SigenStor (beta)

Nog maar eens onder de aandacht brengen. 12 downloads? De rest heeft Android?

Zou heel blij worden van een Android versie! En ja,.. een beetje tweaker heeft Android toch :winking_face_with_tongue:

Android app is zo goed als klaar. Maar ik heb geen Android toestel. Wie stuurt er mij een op? Een echt tweaker heeft nog een oudje liggen. :slight_smile:

Android 8 of nieuwer (Met Google play store erop)