Ik heb ook de laatsteversie geinstalleerd en dat ziet er beter uit, alleen de SOC waarde van de accu nog niet. Hij geeft volgens mij alleen de waarde van de eerste batterij en niet het totaal van de 6 batterijen.
Overigens is dit normaal? Geen laadplan voor vandaag en morgen. Accu is leeg vanavond, maar laad deze niet op vanacht.
Ik heb ook maar even hetzelfde ingevuld. Minimale dagwinst 0,80 en charge only 0,05.
Voor morgen veranderd er niets bij mij, maar dat komt waarschijnlijk omdat er weinig verschil zit tussen laagste en hoogste prijs.
Jack, je hebt helemaal gelijk, Roedi is begonnen met een heel mooi project voor de Marstek. Dit is volgens mij de basis voor de rest. Programma is nog steeds in ontwikkeling, we gaan daar soms te snel aan voorbij. Ik heb besloten om met SlimLaden voor de HomeWizard accu te stoppen. Ga het verwijderen tot Roedi meer tijd heeft om alles in orde te krijgen. Blijf het forum wel volgen voor de eventuele ontwikkelingen.
Ik heb vanmiddag een Fulltime Sync gedaan. Om 15:30h ging Laadplan naar NOM.
In de Transacties staat nu weer Inkoop op €0.
Wat zou het probleem kunnen zitten zijn?
Ik had het zojuist ook maar toen ik de app herstart toen was alles weer normaaz alleen volgens mij is er een oude bug weer terug gekomen want de zonnestroom wordt niet correct berekend.
Hoi hoi. Gelukkig draait het nu weer. De aanpassingen voor de Marstek D brachten roet in het eten. Helaas is hier ook nog geen oplossing voor. Ik ga het eens aan Marstek vragen.
Leuk om te horen dat jullie snappen dat het soms heel lastig is om dingen te repareren omdat ik niet alle hardware zelf heb staan.
Zoals jullie ook al aangeven. Het is cruciaal om duidelijk aan te geven wat er aan de hand is. Ik snap dat dat niet makkelijk is…maar noodzakelijk voor mij. Stuur anders altijd gewoon een support ticket…dan zie ik al meer.
Ook is het handig dat je een terugkoppeling geeft. Ik heb bijvoorbeeld aanpassingen gedaan op de HomeWizard… maar eerlijk ik heb geen idee of het nu werkte of niet. (Werkt het bij niemand van de HomeWizard gebruikers nu?)
In een voorbeeld (Sorry Jack ) Ik had het zojuist ook maar toen ik de app herstart toen was alles weer normaaz alleen volgens mij is er een oude bug weer terug gekomen want de zonnestroom wordt niet correct berekend.
Welke zonnestroom hebben we het hier? In het eigen zon verbruik? Of in het Masterplan? Of in de voorspelling van de zon?
Ik zie tot op dit moment geen bijzonderheden, afwijkingen of fouten, maar moet erbij zeggen, dat ik het heel snel even heb gescant. Zal er later iets beter naar kijken en mij melden.
Hi, Ik moet zeggen dat ik heel soms ook wel wat errors zie maar die errors verstoren geen gedrag verder. Ik wis die dan en blijven dan ook weer weg.
Laatste dag eigenlijk geen errors gezien. Draai met versie 8.11.10.
Als ik echt iets merk in gedrag of aansturing, zal ik zeker met info in de lucht komen
Hoi Roedi, ik moet zeggen dat het erg goed werkt sinds de laatste update 8.11.10. Het enige wat nog niet klopt is de SOC van de Marstek Venus D, maar dat komt nog wel begrijp ik.
Ik wil je wel nog vragen waarom in het plan van morgen de Marstek niet gaat laden in de nachtelijke uurtjes. Ligt dit aan een instelling en zo ja, zou je mij dan eens uit willen leggen welke?
Morgen is de batterij leeg, maar snachts wordt er niet geladen.
Bij mij is de Inventory nu opgebruikt maar de Transacties gaan wel door. Daar wordt nu de inkoopprijs €0 Is dit normaal gedrag of moet ik iets resetten?