Kan je eens laten zien hoe dat nu bij jou in de app staat. hoe zie je dat per module? Ik kan er gee documentatie over vonden.
Kan je eens een support ticket maken.
Hey Roedi,
Ik zie een paar flauwe mapjes met lilygo flahsen maar er zit niks in lijkt het, of ik kan het niet ik heb geen abonnement op dropbox
Groet Jaap
Ik heb een setting toegevoegd in de nieuwste versie:
Modbus Unit ID…daar staat nu 1. Wat gebeurd er als je die naar 3 veranderd? laat hij dan de soc zien van module 3? Of opent diagnostics helemaal niet meer? Of laat hij de oude soc zien?
Deze setting is alleen even voor jouw of anderen met Marstek D.
Dan krijg ik de melding: Batterie 3, Initialization failed for IP 192.168.178.22.
Ik heb nu 8.11.4 geïnstalleerd, zie geen verschil.
Ik heb het verkeerd begrepen, ga nog even wat proberen.
Nu bij unit ID 3 ingevuld, maar er verandert niets.
Wanneer gebeurde dit dan?
Hi Roedi, Ik heb Venus D met 4 batterijen. Heb 1 t/m 4 geprobeerd. Accu 1, 2 en 4 hebben 10% accu 3 15% gemiddeld 11.5 dus 12%. Homey geeft 10% marstek 12%
Er veranderd niets als ik de aanpassing doe
Ah ok. Er is nog nergens een oplossing te vinden. Het wordt niet geleverd waarschijnlijk. Wel gek. Kunnen jullie eens een berichtje sturen richting Marstek via de app.
Hoe is het eigenlijk met de totalen van de batterij? Bij imported en exported? Is dat ook alleen maar van 1 module?
Toch nog een nieuwe versie…zet het id eens op het aantal batterijen/modules.
Nu toegevoegd aan Kritische apparaten.
Helaas, laatste versie werkt niet, krijg heeeel veeeel errormeldingen. Het aantal batterijen staat op 4 in plaats van 6.
Kan ik nog downgraden?
Zo kan ik het natuurlijk niet oplossen. Als je geen informatie geeft.
Wat staat er op 4? Wat voor meldingen komen er? Stuur een support ticket.
Het aantal batterijen staat op 4 en de errormeldingen zijn dat hij geen verbinding kan maken met de batterijen.
Ik ben nu terug naar 8.10.36.
Ga nu mijn nest in want morgenochtend gaat om 5:15 uur de wekker af.