Homey is herstart. Diag scherm wordt niet weergegeven, laadplan wel. Wat er vandaag is veranderd: ik heb 1 batterij verwijderd (batterij 1) omdat deze wordt omgeruild wegens defect. Wellicht komt het daardoor?
Het Slim Energy panel bij het diag scherm wordt overigens wel weergegeven.
Gek…maar je kanmisschien in de laadplan controller even terugzetten naar 2 batterijen en 2 ip adressen?
Of een harde refresh van de browser? CTRL + F5 of SHIFT+CMD+R
Zo moet het dus lukken: batterijen gaan niet op STOP als de EV Lader > 3200 W verbruikt en tevens wordt het Werkelijke verbruik van de EV lader niet meegenomen in het “leren” van het voorspelde verbruik. Heb ik het zo juist begrepen?
De batterij in de laadplan controller verwijderd: diag is weer beschikbaar.
Nu had ik zelf de batterij uitgezet voor de omruil, het zou kunnen dat “dit” ook door een andere oorzaak kan gebeuren waardoor het scherm niet meer wordt getoond. Wellicht nog ondervangen?
Klopt.
Waarschijnlijk werkt het bij iOS anders dan bij Android. Ik heb zelf een Android telefoon en daar werkt het wel:
Werkt een simpele website (bijvoorbeeld https://example.com/ ) wel?
google.com ook niet
Helaas batterijen gaan weer naar STOP door de setting Kritieke Apparaten Monitoring Inschakelen = Ja. Wederom op NEE gezet en daarna gaan de batterijen weer volgens Laadplan op NOM. Ik laat de andere instellingen voorlopig staan.
Het werkt bij mij, inderdaad ook Android. Mooi gedaan, bedankt @smarthomesven
Hier idem dito, auto heeft afgelopen nacht in 3 etappes geladen, accu’s zijn 3x op ‘ stop’ gezet.
Getest op Android. Werkt wel met wifi aan (op thuisnetwerk), maar niet als wifi uitstaat (of niet thuis).
Je moet na het uitschakelen van WiFi de Homey-app op je telefoon herstarten.
Als je dit al geprobeerd hebt, maak dan een diagnostics report (Meer→Apps→Web Proxy→Maak diagnostisch rapport)
Oeps…bij mij werkt het ook niet zonder op het thuis wifi netwerk te zinnen met het dashboard.
Done: dd19bc95-a597-4c08-b804-de8eb85aa6a3
Gebruik je de Webkader widget van de Web Proxy-app? De standaard widget van Homey werkt niet met Web Proxy. Selecteer bij het toevoegen van de wodget het “Apps"-tabje en kies de Webkader-widget van Web Proxy
Hallo allemaal, begonnen met SlimLaden om te kijken als ik verander van energiecontract de zaak ook werkend kan krijgen met een nog vastcontract.
Ik werk meteen Homey Pro (Early 2019), een Homewizard P1 meter en een Homewizard Plug-In Battery.
Stappenplannen van Slimladen doorlopen en in mijn optiek naar waarheid ingevuld.
ik krijg alleen nu nog foutmeldingen:
Laadplan Controller 3-2-2026, 12:18:54
[HomeWizardAPI] No battery data received from any battery
Laadplan Controller 3-2-2026, 12:18:54
[HomeWizardAPI] Battery 1 (192.168.178.238): All status attempts failed - connect ECONNREFUSED 192.168.178.238:80
Wat doe ik verkeerd?
Welke versie van slimladen heb je? Hier zijn idd problemen mee op dit moment.
Ha Roedi, ik heb momenteel v8.10.36