@Roedi_de_Lion ik heb nu het vermoeden dat het wisselen tussen deze verschillende modussen ook niet lekker gaat
:
Edit zojuist weer op handmatig op Parralel gezet en ze gaan weer netjes beide ontladen met sequentiël stoppen ze er allebei mee.
@Roedi_de_Lion ik heb nu het vermoeden dat het wisselen tussen deze verschillende modussen ook niet lekker gaat
:
Edit zojuist weer op handmatig op Parralel gezet en ze gaan weer netjes beide ontladen met sequentiël stoppen ze er allebei mee.
Token was tijdelijk…wist ik niet…met de nieuwe versie kan het weer. (hopelijk)
Ik heb het opgelost in nieuwe versie.
Je bent geweldig, ik ga zo testen ![]()
Update: hij is ontdekt en heb m toegevoegd met learning
Vraagje: De SlimLaden app maakt gebruik van Homey Energy. Nu zie ik de Laadplan Controller ook in Homey Energy staan. Klopt dit of moet die uitgesloten worden van Homey Energy?
Je moet maar eens even testen. De apparaat monitor is nog niet helemaal waar het zijn moet.
Je hebt dus twee smaken devices:
Twee mogelijkheden:
De hele dag actie:
1 schema:
Voor de Sessy en HomeWizard kan je hem waarschijnlijk weghalen, anders telt Homey Energy hem dubbel. Voor de Marstek is de batterij die Homey Energy nodig heeft.
De Weheat moet je leren voor een hele dag verwacht ik.
Klopt, die opdracht heb ik ook gegeven
Nee mijn auto is al wat ouder er is een app maar daar moet ik dan weer jaarlijks voor betalen (vw)
Dat is tegenwoordig niet altijd meer gelukkig met de nieuwere auto’s
Ja alleen om bepaalde standen uit te kunnen lezen moet je een abo hebben.
Wat hij vandaag geladen heeft. Maar is nog beetje in ontwikkeling hoor.
De lummels.
@Roedi_de_Lion Heb jij een update over het idee om de paarse NOM (zon-overschot) op zero_charge_only voor HW batterijen te implementeren?
Hi Roedi, iets raars vandaag.
Ik sta volgens de grafiek tot 17 uur op STOP en toch gaat nu steeds, ook al zet ik hem terug op STOP, de batterijen naar NOM.
Heb ook een support gestuurd..
Ziet er goed uit dit zeg! Ik ga hier ook mee aan de gang met Sessy. Ik heb er alleen 6 Sessy’s. Ik zie dat deze app tot drie gaat. Is het mogelijk om de app nog aan te passen dat er 6 toegevoegd kunnen worden? Bedankt!