gevonden! In het apparaat Laadplan controller.
Ik dacht dat de instellingen alleen in de webinterface zaten.
Bedankt!
gevonden! In het apparaat Laadplan controller.
Ik dacht dat de instellingen alleen in de webinterface zaten.
Bedankt!
Bekijk zeker ook eens de Instellingen van de andere Controllers:
Lijkt me de bedoeling dat alles in de Webinterface ook beschikbaar zou moeten zijn in de Instellingen van de controllers, maar de app wijzigt momenteel zo snel dat er ongetwijfeld wat hiaten in zitten.
Je vindt die onder de Instellingen van ‘Energie Verbruikspatroon’. Dat is 1 van de 4 controllers die SlimLaden installeert.
Je moet hiervoor wel de Homey app gebruiken, dit is niet beschikbaar via de Webinterface.
Ehhh dat zie je toch in het plaatje wat je stuurt?
Nieuwe versie 8.3.3:
Bij het opslaan van de gegevens van Setup4 krijg ik de volgende foutmelding:
Heeft iemand enig idee hoe dit kan? De overige stappen (setup 1 t/m 3) heb ik wel goed kunnen doorlopen en opslaan. Ik heb de app in Homey ook al een keer opnieuw opgestart. En ook gecontroleerd dat “Energie verbruikspatroon” is geïnstalleerd. Alvast bedankt!
Zit je op de nieuwe testversie? (Staat bij changelog in de App Store)
Ik zie dat ik op v8.2.21 zit. Kan dat het zijn?
Ik heb net gisteren ook zo’n vergelijkbaar probleem opgelost. Ik denk dat dit het verhelpt.
Eigenlijk kan je gewoon de testversie altijd meteen installeren. Homey moet hem alleen nog vrijgeven, maar dat is altijd nog meteen gebeurd.
Meestal wordt hij eens per week (op maandag) als officiële versie gepubliceerd.
Handig is dat je als gebruiker altijd nog even terug kan gedurende de week.
@Roedi_de_Lion leuk dat peakshaving er is: ik ben benieuwd naar het resultaat!
Mijn donatie heb je alvast verdiend!
Misschien een n00b vraag maar hoe kom ik aan de testversie? Kan ik die ergens downloaden?
Thanks!
8.3.7 heeft het uiteindelijk opgelost.
Thanks. Het is gelukt
.
Ik loop er nu tegenaan dat hij mijn P1 meter niet kan vinden:
Ik heb in Homey die van Tibber, maar ik heb ook de Marstek CT003 aan Marstek gekoppeld in de app (van Marstek).
Is het de bedoeling dat ik het P1 Apparaat ID handmatig toevoeg? Waar kan ik dit ID vinden?
Ja..handmatig: Homey Developer Tools
Thanks man! Dat, en een restart, was de truc :-).
Dan ga ik nu de komende dagen even kijken hoe het werkt. Sowieso wil ik je zeggen dat ik het echt super vind hoe snel je hier reageert en wat je hier hebt neergezet. Dat mag ook even gezegd worden ![]()
Dankjewel. Leuk om te horen.