Nee…nog niet…komt nog. Onderaan diagnostics.
Ik bouw trouwens alles op Homey Energy. Dat is voor mij makkelijk dan hoef ik de data maar van 1 plek op te halen. Data zoals zonopwek en van p1 meter.
Nee…nog niet…komt nog. Onderaan diagnostics.
Ik bouw trouwens alles op Homey Energy. Dat is voor mij makkelijk dan hoef ik de data maar van 1 plek op te halen. Data zoals zonopwek en van p1 meter.
Goed dat je Homey Energy gebruikt, dat maakt het ook duidelijker waar de info vandaan komt. Wil zeggen dat je daar ook de electriciteitsprijzen zal ophalen (en niet meer in SlimLaden zelf)?
Hoe werkt het dan met apparaten die ‘Uitsluiten van Energy’ aan hebben staan? Die ga je dan niet meer meenemen in je plan?
Goedmorgen Roedi, Laadplan controller verwijderd, en opnieuw toegevoegd.
het maakt niet uit wat er wijzigt, maar als ik ook maar 1 parameter wijzig, bv prijsverschil van standaard setting 0,07 naar 0,16 of van 1 naar 3 batterij, of mantanance uitzet, geeft elke keer foutmelding… invalid setting type. ![]()
Gewoon even valid maken. ![]()
het lukt mij niet deze link te openen. uiteraard met het ip adres van de Homey Pro
Probeer dit: http:[ipadres-homey]:8888/diagnostics.html
Dat is beter Dank je
Cannot GET /diagnostics.html
maar deze geeft een foutmelding, ik ben nog niet bij het begin
jazeker als ik wist hoe dat moest….
Heb inmiddels gehele Homey gereset, backup ingelezen van 2 dagen terug. helaas steeds dezelfde fout.
heb ook je setupwizard geprobeerd, ook hier zelfde fout kan niets aanpassen zonder dat ie invalide setting type error geeft.
kan ik nog wat anders proberen? alvast dank
Ik ga er’ vanavond naar kijken. Maar heb je de hele app ook al eens verwijderd? Dan homey restart.
Ik had namelijk zelf ook gedaan.
8.1.6 geplaatst.
@Roedi_de_Lion ik ben even zoekende naar de logica van jouw app,want ik merk het volgende de accu’s leveren op volle kracht terug (wat eigenlijk zo hoort als het verbruik ook aanwezig is in huis )nu wordt er te veel terug geleverd ,wat vervolgens door Homey wordt gezien als terug levering (zoals te veel opwek door je zonnepanelen)Het gevolg Homey registreert dit als terug levering waardoor dit ten koste gaat van de registratie van de zelf consumptie van je zonnepanelen.
Ik hoop dat ik het zo duidelijk genoeg omschrijf.
Ehhh…misschien heb je wel gelijk dat het niet helemaal goed werkt. Goed om hier even naar te kijken. Ik zie in jouw grafiek 2,7kWh opgewekt door de zon. 58% gebruikt voor zelfconsumptie… en in Homewizard zie ik 1.1kWh naar het net geëxporteerd… Dit lijkt dus goed. Kan je nobeler uitleggen wat je ziet?
zopas app verwijderd, Homey opnieuw opgestart, app geïnstalleerd, helaas zelfde.
ik zie wel dat na installatie al mijn gegevens in laadplan keurig worden onthouden van vorige installatie. Heb je de diagnostics via mail gestuurd.
8.1.6 ook geplaatst neem ik aan.
jazeker!
Maar geen json meegestuurd bij die mail?
nu met json. ![]()
De nieuwe versie staat bij change-log > testversie.