Hij doet het echt niet, ik laat ieder 7,5 minuten checken en als de temperatuur hoger is dan 38 graden, moet hij de koeling uitschakelen. Dus iets klopt er niet.
Ik kan ook niet controleren welke temperatuur hij meet, dat label is er niet.
vaag, ik heb ingesteld (en herberekend) dat hij niet mag exporteren. maar bij dure NOM kwartieren gaat hij alsnog vol aan het net leveren. Staat er iets fout in de instellingen? Ik heb geen flows oid.
Solar capture staat op 100 export en 200 ontladen. Zit daar iets mis dan wat overruled?
Hoi Chris,
Dat klopt niet idd. Maar gaat het ook fout op de testversie? Waarschijnlijk… ik heb nog niet goed gekeken naar export wat hij daar nu doet. Dit model is nu een week operationeel We zijn nog aan het tunen.
Wat er bij mij gebeurt, is dat de NOM (oranje) kwartieren, paars worden zodra dat kwartier gestart is… heel vaag
Ik heb versie 9.0.5 draaien. Hoe kan ik testversie installeren?
In principe verandert het plan doordat je verbruik en je zinopbrengst veranderd. Teven verandert het plan als de prijzen voor moet binnen zijn.
Maar, we zien dit voort veranderingen ook wel ten onrechte hoor. beetje gek nog.
Hoi Roedie,
weer lekker bezig geweest zie ik ! Top.
ik heb even verder getest ,maar ik zie zelden dat de accu’s met max ingestelde vermogen ontladen en of op nom. Jason file heb je al als het goed is .
Soryyy ik ben wat ongeduldig er zit wat vertraging in…
Mijn 2 batterijen deden laatst bij volledige ontlading naar 12% ongeveer 56 graden
Begrijp ik het Laadplan niet of is er toch iets aan de hand? Ik heb de hele dag Niet Exporteren ingesteld en toch wordt bijna de hele avond ontladen.
Hebben meerdere mensen ook last dat solar capture niet werk?
Kan je eens een bug aanmaken Henny ?
Zo dat is behoorlijk, en het zal ook wel geen kwaad kunnen maar ik heb ventilators besteld om het een beetje onder controle te krijgen.
Je hebt van die ventilatoren voor onder de radiator. Die maken bijna geen geluid en slaan automatisch aan.
Ik heb er besteld op aliexpress.
Nu ga ik de enqeute even invullen. ![]()
Ik zit nog in de probeer-fase, kan pas overgaan naar dynamisch in april. Programma werkt voor mij perfect. Heb alleen een vraag, zijn er mensen met een Homewizard P1 en Homewizards accu die ook nog flows gebruiken of alleen het programma van Roedi? Ben ik nieuwsgierig naar wat dan de bedoeling ervan is aangezien er toch al meerdere mogelijkheden zijn met het programma.