Er was iig iets vreemds met de Homey, ik kreeg m niet meer opgestart. Uiteindelijk andere voeding gepakt en nu werkt het weer. Alsof de Athom voeding ineens het vermogen niet meer aankon.
Dit is het plan voor morgen. Bijna helemaal goed, behalve de ONTLADEN kolommen, want ik heb Niet exporteren aangezet. Blauwe AC power in de Batterij Status wil niet updaten, deed dat wel.
Is het automatisch herberekenen overdag de bedoeling? Waarom zou je dat doen/willen als de prijzen al vastliggen de avond ervoor? Van mij mag automatisch herberekenen wel uit, of optioneel.
Volgens mij kan de Homwizard P1 per 5 seconden. De Martsek batterij elke 6 seconden reageren op P1 veranderen. Ik denk dat daar het optimale zit. Mijn App polls hem elke 10 seconden.
Dankjewel, ik had jou app (Shelly simulator) op 5 seconden staan. Ging prima. De p1 staat standaard op10 seconden en ik vroeg me af of die ook op 2 sec zou kunnen.
Je moet je zo voorstellen dat hij dan elke 2 seconden bevraagd wordt. Als dit ook de P1 meter is die jij in SlimLaden hebt zittenβ¦kan hij overbelast raken en het gevolg is dan dat hij bijvoorbeeld het verbruik in je huis niet meer goed kan lezen en bijhouden.