[APP][Pro] SlimLaden voor Thuisbatterij - Marstek, Sessy & Homewizard

deze staat bewust zo hoog omdat ik niet wil verkopen maar enkel NOM

1 Like

Probleem zit hem dus in “verlieslijdende kwartieren”. Die uitgevinkt en het gaat weer goed. (Wel een bug dus)

Bug is opgelost. Heb nieuwe versie geplaatst.

Er zitten nu wat speel knoppen meer bij:

• Laat de app het beste plan maken
  • Plan moet niet alleen kijken naar vandaag qua planning
  • Verlieslijdende NOM-kwartierenuitsluiten.

Als je bijvoorbeeld nu Cross-day aanvinkt…gaat hij bij mij alleen ontladen. dat kan niet, want ik heb al net ontladen. Zet hem deze dus voor vandaag nog niet aan. Maar je kan wat experimenteren.

Waar kun je dat aanvinken?

Herken je dat plaatje niet? (Onder de grafiek)

Gaat niet helemaal goed op Iphone

Oh shit ja…

1 Like

Ik zie het niet, kan aan mij liggen hoor.

Ik heb het idee dat dit bij jou wel vaker voorkomt. Laatst zat je ook op de nieuwe versie, maar zag je ook niet alle buttons. Herstart je Homey anders.

Nieuwe versie wel.

1 Like

Op de iPhone is het nog steeds niet goed.

Bij mij wel

1 Like

Vreemd.

Ja, nu is ie goed!!!

1 Like

Wat bedoel je precies met de Best of en Cross day?

• Best off: Dan zoekt hij zelf naar het beste plan: Dynamischof charge_only. En kijkt hij niet naar je ingevoerde getallen dagwinst. Ook niet naar slim/klassiek. Hij zoekt dan zelf het beste plan

• Cross day: Dan kijkt hij niet meer alleen naar een plan voor vandaag OFvoor morgen. Maar vanaf 15.00 uur (heeft hij ook morgen prijzen) Dan kan ontladen bijvoorbeeld misschien beter morgenvroeg of morgenavond plaatsvinden.

1 Like

Die 2e is een coole feature!. Die heb ik al aangezet.

Even wat anders had jij toevallig nog de aankoopprijs ergens in je app verwerkt dat ik die in kan vullen?

Setting in het Enrergy Price device:

Vul je daar €0,04 in:

• Laden: inkoopprijs + €0,02/kWh
  • Ontladen: verkoopprijs - €0,02/kWh

Ah oke die had ik nog niet gezien. Maar hoe bedoel je dat met 0.04 ik lees je rekenvoorbeeld in de screenshot maar snap niet precies wat je aanvulling is met die 0.04?

Of bedoel je aanschafprijs Marstek V3 = 1200 / 6000 / 5 = 0.04