Je zei dat je ook een ticket had gestuurd? Die zie ik namelijk niet.
Nee, heb ik niet gedaan. ik zal zo even kijken of het lukt.
448132c5-494b-4160-bb1e-fc0a64eec322
Waarom doe je het via die weg?
Wat bedoel je?

Deze moet je gebruiken he.
@Linden85 voor het vaatwasser probleem dat hij weer aangaat nadat de kinderen hem weer dichtgooien zou je misschien kunnen proberen een slimme knop toevoegen te voegen.
Als je een keer op de knop drukt zet je bv een boolean op ja/nee. Staat hij op ja, dan gaat de vaatwasser draaien als het nodig is, is hij klaar gaat hij weer na nee. Dan kan je de vaatwasser 100x dichtdoen, zolang hij niet op ja staat gebeurd er niks.
Oké
Maar dat is dan weer minder goed voor de deur… ![]()
Dit vind ik wel opvallend. Zou je eens een ticket met json willen sturen? Vlak nadat je een plan hebt gemaakt.

Je kan nu hier ook eens mee experimenteren.
Jij hebt dezelfde instellingen als ik, en jij hebt wel laadmomenten. Vreemd toch.
Roedi, heb jij dynamisch of vol dynamisch aan staan?
Ik ben er nog niet helemaal uit. Maar je hebt teruglever boete aan staan…a 0.0248 dat klopt niet. Je kan ook even je minimal soc naar 0.12 zetten. Die vind ik gek, maar verandert de boel wel.
En dynamisch of vol dynamisch?
Gewoon
Even wat anders… Ik heb dus nu toegevoegd dat je Home Connect kan gebruiken icm het voorspellen van je eigen verbruik, Hiervoor moet je dan wel gekozen hebben om je eigen verbruikt te voorspellen via de apparaat monitor. En dus niet meer automatisch op basis van je algemene verbruik.
Ik ben terug naar 8.12.21 omdat ik een error heb bij de databronnen P1 meter. Ik heb die aanpassingen gedaan en het ziet er iets beter uit.
Waar stel ik dat in? Ik heb wel wat apparatuur geïnstalleerd, maar dan moet het analiseren handmatig voor een bepaalde tijd worden aangezet. Kwam er pas later achter.