[APP][Pro] SlimLaden voor Thuisbatterij - Marstek, Sessy & Homewizard

Goedenavond Roedi,
Mag ik je wel nog even vragen of je mijn mail nog hebt gezien met betrekking tot de Shelly Pro 3Em simulator? Het is namelijk heel vervelend als Homey of de app opnieuw opstarten de verbinding met de CT weg is. Meestal heb ik dat niet in de gaten en kan de slim laden app zijn werk niet doen. Ik zou het erg waarderen als je daar nog eens naar wil kijken. De testversie gaf geen verbetering.

Ik zag hem… kan je niet even rechtstreeks naar de p1 kijken? van homewizrad bedoel ik.

Ja, waar moet ik naar kijken?

Hahaha. Ik heb nog 1x een laatste testversie geplaatst. Daarna geen nieuwe meer (edit - nog eentje dan). Als deze het niet doet kan je toch ook gewoon de P1 meter van Homewizrad rechtstreeks koppelen aan je batterij? Ik heb deze ooit gemaakt omdat de p1 bij mij niet werkte…maar die doet het ondertussen ook gewoon.

Zaten jullie ook bij de top 2%? …aldus Marstek

Helaas, die nieuwe versie crasht. Kan hem niet installeren. Jammer, want hij werkt op zich wel fijn.

3.14 doet het wel

Ja, doet het wel maar het probleem is helaas niet verholpen.
Heb je het script op github staan? Dan kan ik er eens doorheen kijken.

En waarom moet die app herstart worden? dat gebeurt och ook niet vaak? Waarom elke dag?

Nou toch regelmatig. Bij iedere update van Homey of als de router opnieuw opstart.

Gebruik jij ‘m zelf niet? Ik vond het een super app. En zonder dit probleem is hij dat nog steeds.

Ik merk eigenlijk helemaal niet dat de homey opnieuw moet straten. Ik zie wel eens zo’n update voorbijkomen…maar ik had niet het idee dat hij dan opnieuw andere apps laat herstarten. Nou ja…wel balen. (deze aanpassing kost mij veel tijd…dan test ik het…dan doet de marstek weer gek…dan moet ik terug naar de andere p1 meter. dan wil die ineens ook niet meer…brrrr)

Ik merkte het voorheen ook niet, maar nu wel. Eerst wist ik ook niet wat de reden was dat de ct wegviel. Daar ben ik bij toeval achter gekomen.

Ik laat die van mij ook weer eens een tijdje lopen.

Nu pitten

Yes, goodnight.

Ik zag ook iets gelijkaardigs. Maar de getalletjes klopten niet: had mijn batterij toen amper 1 maand en zou al een top gebruiker zijn?
Mooie marketing, dat wel!

1 Like

Goedemorgen @Roedi_de_Lion ,

Hoewel ik het wel snap dat je het enigszins centraal wilt houden is het wel zo dat jouw support pagina alleen lokaal thuis kunt bereiken(zonder gedoe met vpn verbindingen) of is je backlog nu wel op afstand te benaderen?:flushed_face:

Ik kan nu soms geen log mee sturen omdat ik dan vaak op me mobiel elders zit .

Volgens mij is het een uur de verkeerde kant opgeschoven:

Ik heb nog niet de nieuwe versie gestuurd hoor.

Oeps sorry…misschien moet het dan 2 uur worden opgeschoven??