Dus 1 januari van 00:00 t/m 23:59?
Maar als 2 januari bekend is, dan kan het slim zijn op basis van de prijzen van 2 janauri, om toch op 1 januari te gaan laden met lage prijzen die er zijn, maar niet op de tweede.
Is dit iets waar de app rekening mee houdt zodra de data beschikbaar is?
Nee dat doet hij niet. K ik verwacht ook niet dat dat heel vaak voorkomt eigenlijk. Maar je kan het even als wens opvoeren. Kan ik tzt naar kijken als het gaat spelen.
Denk niet dat dat zo werkt. Want wij gebruiken meestal maar 1 programma (wordt het beste schoon) Alleen de kopjes was is af en toe voornamelijk in het weekend. Maar als je hem nu zo inregeld betekend dus dat hij direct in het programma schiet als je hem dicht doet? Je hoeft niet meer start of zo in te drukken?
In ons geval wij willen dat die klaar is voor 06,00 we ruimen hem dan in rond 18,00 dan zou het goed zijn. Maar in het weekend is het vooral in de zomer goedkoper dus dan wil je ook dat die afwijkt. Denk dat daar erg veel uitzonderingen voor moeten. Ik ben nog maar 1 maar de volgende komt weer met ander vragen en toepassingen
Waar komt de waarde 2,2KW zonne energie vandaan? Deze is momenteel 1,1KW
Ik heb twee omvormers en een “groep” apparaat dat de waarden van beide omvormers optelt. Hier dit is de actuele waarde. Deze zou ik eigenlijk willen gebruiken. Ik heb bij Bron voor energie totalen “Homey Energy API” aangevinkt. Die zou ook het totaal en actueel opgewerkt vermoegen moeten weten.
En vraag twee is, waarom zie ik nooit wat richting NET gaan? Waar zou deze info vandaan moeten komen?
Hahaha, oke dat kan dus niet. Alhoewel er heel veel mensen zijn die geld uitgeven dat ze nog niet hebben. Ik dacht dat er over de gehele dag gekeken werd en met de SOC gekeken werd of dat mogelijk is.