Aha, je had al weer twee updates gerealiseerd. Ik heb het nu, helemaal top! ![]()
Kijk je nu ook de hele dag naar de SOC? ![]()
Wat dacht jij dan, natuurlijk. ![]()
Ah… je hebt helemaal gelijk. Dat moet je op de Solcast site doen, en nu aangepast. Stond op 129 deg wat meer westelijk is tov 155 deg dus had hij juist later moeten beginnen.
Dan moet ik m in de solar setup weer op 360 deg invoeren.
Vraagje: Heeft er iemand apparatuur met Bosch-Siemens Home Connect?
Ik heb wel een vaatwasser van Siemens, maar die heb ik niet aangesloten op Home Connect.
Yep, vaat en wasmachine
Ja een vaatwasser en een koffiezetapparaat ![]()
@Roedi_de_Lion gaat onderstaande wel helemaal goed ?
Ps ik zag ik je nieuwe backend geen optie om meerdere screenshots te uploaden (via mobiel )
Ow die plant is wel heel erg overleden zie ik nu pas hahaha
Jij hebt toch HomeWizard Sockets?
Oeiiiiii Hahaha
Ja klopt ,maar die heb ik wel uitgesloten van het Homey overzicht
Tenzij dit de bedoeling is voor de meeste winst (maar in mijn optiek moet alles wat niet direct wordt gebruikt door mijn huis naar de accu’s gaan voor de duurdere momenten )
Laat dan eens je unifiedBatterij zien, terwijl hij aan het ontladen of laden is tijdens NOM. Samen met Slim Energy.
Kan het zijn dat de P1Van Marstek er vandaag geen zin in heeft ? ,want de lampjes op de accu branden ook niet constant .
Even iets anders .Ik zie dat jij ook een Shelly 1 emulator app hebt gemaakt! Is dit niet een betere combinatie icm de home wizzard P1? Zodat de verbinding stabieler blijft ?
Ik bedoel ik weet niet op welke manier jouw app communniceert met de p1 van Marstek ,want ik gebruik de P1 van homewizzard als primaire p1 in Homey.De ct003 van Marstek is alleen gekoppeld in de Native Marstek app.
Hi Linden85, er staat 0 Euro ipv watt.
Zit je wel op de hoogste versie?