[APP][Pro] SlimLaden voor Thuisbatterij - Marstek, Sessy & Homewizard

@Roedi_de_Lion ik snap het schema voor morgen echt niet/ niet echt…

hij schiet van laden naar NOM om t kwartier, terwijl ik mijn minimale dagwinst op 0,11 cent heb staan en charge only op 0,00.

Het verschil in prijs tussen hoogste en laagste punt justificeert het laden in de nacht ook niet in relatie tot het omzetverlies

Enig idee?

Ik vindt het er wel mooi uitzien. :slight_smile: Dit is wel heel gek hoor. Ook maar 191 prijspunten.

mooi en gek ligt dicht bij elkaar :slight_smile:

Probeer eens wat andere parameters in te vullen …en dan weer terug… Lijkt me echt een hickup hoor.

Eerst de prijzen nog eens ophalen

Heb ik gedaan, gefreubeld met de prijzen en dan nog niks…. Behalve als ik naar Klassiek schakel, maar dan krijg ik dit. (en dat justifeert het laden/NOM ook niet qua prijsdelta)

laadschema van Sessy geeft ook geen bewegingen aan op de portal namelijk

Maar…waarom maar 191 kwartieren prijzen?

Ja eeuh it’s your app :slight_smile:

Ik heb zelfs vanuit Zonneplan alleen maar uurprijzen (ingesteld binenn Homey) maar ik snap dat de interface graag future proof, dus kwartier prijs georienteerd is, dus ik val daar niet over. Heb je ff een JSONnetje gestuurd

It’s your data :slight_smile:

Zet die entsoe e eens uit.

Ja meneer.. :smiley:

Je kan binnen SlimLaden ook gewoon uur aangeven he.

Zo klink het idd wel. : misschien kunt eens proberen om Entsoe E uit te zetten? Het is aan u, maar het lijkt ons een goed idee om het probleem te kunnen identificeren.

in de diagnostics page (heb ik gedaan, maar de interface blijft kwartieren weergeven) of de Homey app componententen (had daar nog niet gekeken)

image

Heb mijn ENSTOE key weggehaald, app herstart, interface refresh. Geen verschil helaas.

Voor vandaag zag de slimladen grafiek er normaal uit

Check, ik ga op zoek! Update; staat goed imho

Maar je hebt de prijzen ook opnieuw gehaald neem ik aan? Via een flow. Dan opnieuw plan draaien.

Euh de prijzen opnieuw gehaald via een flow… heb ik iets gemist in de documentatie? Gebruik gewoon PowerByTheHour met ENTSO-E integratie

Die brengt de prijzen in SlimLaden?

ik ga wel even zoeken in de threads hier… heb duidelijk wat gemist (sorry)