Maar dit is een bug
. Dit is ook geen ZON-Laden. Zon-Laden is geel. Eigenlijk is het ook gek dat hij alles opladen zet, kan toch via ZON-Laden ? kan je eeen json meesturen?
Ehhmm… ja je hebt gelijk, heb zon-laden vs zon-overschot door elkaar gehaald. Zal je ff een JSONnetje geven via de backlog ![]()
Edit: typisch… als ik 'm handmatig forceer op NOM te gaan en dat daarna weer via het Plan laat lopen, blijft ie NOM laden. Daar zit ook iets geks.
Edit2: oh nee nu is het weer weg en staat ie vrolijk terug te leverena an het Net met 13 cent ![]()
Edit 3: er is geen pijl op te trekken, nu pakt ie weer de SC netjes op. Het zal wel aan mij liggen en/of mijn fixatie binnen SL om dingen te kunnen verklaren
Je kunt met flows een hoop regelen moet je alleen wel even handig zijn.
Weet ik. Maar hoop juist met SL eeen set-and-forget oplossing te hebben gevonden
Ik heb een nieuwe versie 3.3.1 gemaakt. Kijken of die werkt.
Beide exports van gisteravond:
De eerste export (23.55) lijkt beter te kloppen: ik heb namelijk gisteren totaal 19 kWh opgewekt (9,067+10,070)
Gaat er nog iets mis met het tijdstip ofzo? Dat je na 0.00 uur en dus in de nieuwe dag gaat exporteren? De handmatige 23.55 export lijkt elke keer wel te kloppen namelijk.
Helaas vandaag een issue met het laadplan (max. winst) . Het is nu het moment om goedkoop te laden, alle seinen staan op groen om dat te doen, maar er wordt niks geladen. STOP is wat de logica aangeeft. Dus ik heb 'm nu maar gefoceerd dmv Handmatig om de komende uren goedkoop te laden en vanavond ontladen. Heb t in t bestaande ticket gezet @Roedi_de_Lion .
Iemand anders ook last van?
Ehhh… haal je die tweede toch weg? ![]()
Zonder json?
Voor iedereen: Als je een ticket inschiet of een probleem hebt dan moet je ook alle info meesturen die jij zelf ook wilt zien/gezien hebt + json op het moment dat het gebeurd. dan kan ik het perfect analyseren.
JSON heb ik vervangen
Met de handmatige actie uitgeschakeld?
Hier ook hetzelfde verhaal helaas .Werkt weer na een handmatige herstart van de app.
@Roedi_de_Lion doe ik vaak wel hoor ,maar vaak geef je dan aan ligt aan de api of ik kan niks zien ![]()
Hahahaha…en vaak heb ik gelijk. En wat wil je er eigenlijk mee zeggen?
Staat je kritische app op altijd stoppen? je wasdroger? bij de App monitor.
Ja. Ik denk het wel.
Die tweede is de output van jouw dagsamenvatting (0.05 uur)… als ik die weghaal doet de handmatige trigger het toch ook niet meer?