[APP][Pro] SlimLaden voor Thuisbatterij - Marstek, Sessy, Homewizard, IndeVolt, Victron, AlphaESS en Nexus(Zonneplan)

Ik heb gewoon een json nodig. Ik kan nu niets vinden die dit zou kunnen veroorzaken.

Ik heb weer een aanpassing gedaan. … ik schrijf maar niet dat ik het opgelost. :slight_smile:

Ey @Roedi_de_Lion zou je kunnen uitleggen hoe ik een Zendure rechtstreeks kan koppelen. Ik zie Zendure wel in de lijst staan, maar wat&waar moet ik nog meer instellen qua API instellingen? Thanks!

Snap ik. Ik ga dat volgende keer doen. Wellicht van het weekend dat het laadplan weer een keer “laden” aangeeft en we de auto moeten opladen.
Het is voor nu ook geen ramp. Ben al blij met wat de app wel allemaal doet.

Bij deze wat ik kwa laadgedrag kan terughalen. (Weet dat je er niks mee kan)

Maar je kan zien dat ze daadwerkelijk het kwartier 14:45-15:00 met 1,1 kw geladen hebben.

ALS je goed op de onderste as kijkt zie je met enige moeite het 15:00 uur tijdstip aangeven.

Ik probeer als ik het weer zie een json in te schieten :+1:

Via setup1.html lukt het niet?

Vandaag in mijn mixed batterijen setup:

Beide op 95% exact.

Check. Dat was het​:sweat_smile:. Zat zelf onder instellingen te kijken

Hahaha.

Plug & play, zal het een testen hoe die het doet :+1:

Ik gebruik nu tegenwoordig sequentieel NOM. Dit werkt nu erg goed.

Haha ik wacht geduldig af, heel fijn! Ik neem aan dat de output van de 0.05 uur trigger incorrect was he? Dan haal ik die lijn weg…

Ja volgens mij ook.

Dit gaat ook aardig goed moet ik zeggen.

Lekker bezig @Roedi_de_Lion 8 updates op 1 dag :winking_face_with_tongue:

Oud nieuws… versie 9.1.57 is er al! :face_with_peeking_eye:

Hahahaha

super fijn! dat ga ik eens proberen. domme vraag, hoe kom ik aan die nieuwe versie?

In de app store staat bij de changelog een TEST. In oranje.

Goedemorgen Roedi, ik had vanochtend deze melding staan. Enig idee wat de oorzaak is?

ik had soortgelijke, maar dan Sessy gerelateerd en met de Laadplan controller. Heb een bugrequet ingediend via de backlog. Probeer dat eens.