Wat staat er nu?
Ah. Dankje voor de terugkoppeling.
Thanks, voor wat meer opties haal ik voor 50-75 euro een HomeyPro2019 en plaats deze bij mij ouders. Dan draait daar fijn de app op. En kan ik zelf vanuit thuis inloggen op de homey.
Wat heb ik nog nodig aan de kant van de accu’s (om de verbinding te maken met de homey2019?) Volgens mij niks, en kan de Homey direct met de Accu kletsen als ik goed lees.
Uurprijzen van Zonneplan zijn geen probleem ipv kwartierprijzen?
Uurprijzen is geen probleem.
Welke accu’s heb je precies? Venus E met welke versie?
Super. Kijken of er nog meer komen. Is wel interessant. Beste even einde dag
Ik zie het al. Alle thuisbatterijen kunnen naar het grofvuil. ![]()
Ik zie nu dat liefst een avond overzicht wil. Zal eraan proberen te denken om dat vanavond nog eens te doen.
Hopelijk van het weekend weer negatieve prijzen. Kunnen we de nieuwste versie weer even testen of die dat nu ook allemaal goed doet.
2x Venus E en ik zal ze naar de laatste FW updaten.
Ter info, ik heb zelf een 12kw Deye Hybrid, met diy 50kwh accupack. Met GBBoptimizer kan ik de Deye slim aansturen. het GBB systeem krijgt elk urr data binnen; pv opwek en verwachting, load, kwh prijzen. Met de pv en load en prijzen forecast kan GBB een 24h planning maken om zoveel mogelijk euros binnen te krijgen. Dat zie je op het plaatje. Beetje zelfde gedachte denk ik als hier met de Marsteks
Straks vanaf 2027 zal er een stuk minder export naar grid zijn verwacht ik, en meer huisload via/op de accu.