9.0.51 doet hij het wel. Ik had hem helemaal goed gemaakt al…alleen dat deed hij alleen bij als je ook een echte batterij hebt. Nu doet hij het ook op custom batterij.
Klopt. de v3 heeft een ethernet aansluiting. Die moet dan wel bekabeld worden aangesloten.
Uiteraard maar beetje omslachtig. Geen heel belangrijk punt. Zal hem wel even op de wishlist zetten.
Zit er een optie in om in de flows de SlimPlanner profiel te wijzigen?
Zo niet zou die er bij kunnen komen?
Want ik zou het liefst in de avond als mijn SOC op 35% staat deze op Max eigengebruik willen zetten en die weer in de ochtend of wanneer soc op 20% staat op Max winst willen zetten. Naar mijn idee lijkt dit efficiënter. Beter voor de accu en toch winst maken.
Beste leuk idee. kan je hem als wens inschieten?
Wist je dat:
Als je een batterij hebt die eigenlijk nooit geladen/ontladen heeft op zijn maximale vermogen, dat het plan dan mis kan gaan doordat de RTE curve dan niet helemaal gevuld is? Speelt vooral bij omvormers met een groot vermogen.
(hier zie je dat de x-as maar tot 3000W loopt, teerwijl je omvormer misschien wel 10000W aankan)
Oplossing: laat in iedere geval je batterij even laden op maximaal vermogen voor minimaal 10 minuten. Geldt ook voor ontladen.
Is dat wel handig? Als die variant meer winst zou maken dan zou dat toch al automatisch zo berekend zijn door de Slimplanner zonder dat je iets hoeft te wijzigen?
Ik heb deze app laatst op mijn Homey gezet en helemaal ingesteld. Ben er erg tevreden mee. Nu zit ik te denken om meer zonnepanelen te plaatsen op mijn overkapping. Deze komen dan wel op een andere omvormer dan de huidige zonnepanelen. Kan de app hier ook mee omgaan, aangezien je maar één bron kan selecteren?
Bij voorbaat dank!
Je kan komma gescheiden meerdere omvormers kiezen. ![]()
LET OP. Ik heb een nieuwe versie geplaatst.
- Prijzen voor morgen worden anders niet opgehaald ivm de zomertijd.
Millenium bug ![]()
![]()
Hahahaha…zoiets idd! ![]()
Ah top…mooi duidelijk. Opgelost met de volgende versie.
@Roedi_de_Lion, de “huidige actie is gewijzigd” kaart werkt top
. Dank!. Alleen de hand toggle switch lijkt niet meer te werken. Als ik hem overrule op hand, wordt de actie toch elk kwartier aangepast
Opgelost in 9.0.58