Welke toggle bedoel je? SC bij STOP? Is deze niet als je handmatig draait?
ik zie nu inderdaad de Sessy 10kwh. Ik krijg nog wel deze API error in diagnostics error log:
Laadplan Controller16-3-2026, 21:45:17
[SessyAPI:battery1] getCumulativeTotals failed: Request timeout
Al een json ingestuurd?
Is het ook coniue 497W? Heb je je batterij al eens geherstart?
Blijkbaar gaat het Laadplan ondanks de Stop ook ervan uit dat er geladen wordt , want ik zie de Soc ook oplopen in het Laadplan
Krijg je deze vaak?
De soc gaat omhoog omdat er bij jouw geladen wordt. Niet omdat hij dat verwacht.
Aha, maar dat laden blijft gek
Ja…maar jij stuurt geen Json ![]()
Nee. Bij handmatig werkt SC sowieso niet. SC draait in principe alleen bij ZON-LADEN. Als je de toggle aanzet…dan ook op stop kwartieren.
Er komt een ‘Gepland vermogen (W)’ token op de flow trigger ‘Huidige actie gewijzigd’. Daarmee kun je in je flow het vermogen uitlezen dat bij de actie hoort. In volgende versie.
Ok, dus bij onderstaande plan wordt tussen 8 - 11:15 wanneer STOP is gepland toch de batterij geladen bij zon opbrengst, alleen indien SC bij STOP aan staat? is het dan niet handiger / duidelijker om die SC bij STOP knop/toggle naast de SlimPLanner knoppen te zetten?
Was mij iig niet duidelijk.
Bij deze bug gemeld incl JSON![]()
Je moet natuurlijk wel een beetje slim(laden) zijn voor deze app. ![]()
Hé Roedi, ik had je de foto’s gestuurd van de ventilators voor de Marstek. Wat vind je ervan? Het werkt in ieder geval goed.
Ja sorry. Ik had nog niet gereageerd. Zie ter indrukwekkend uit die batterijen van je. Het zijn ok echt ventilatoren met power denk ik?
Laat hier ook maar even zien toch?
Nieuwe versie met fixes.
Ja, ze zijn instelbaar maar ik heb ze op een hele lage stand staan en dan houden ze de temperatuur bij max laden of ontladen onder de 34 graden. Werkt perfect met die temperatuur flowkaart. ![]()
Ik plaats ze morgen even op het forum, ben nu niet in de gelegenheid.
Opgelost.
Wat was de oorzaak?