ondersteund SlimLaden ook de Sessy 10kwh?
Nee nog niet. Moet niet moeilijk zijn denk ik.
Zelfde api? Weet jij dat zo?
Nu zit ie er wel in.
Daarom ben ik ook erg tevreden met de huidige werking van de app. Ik zou zeggen, niet te veel meer aan doen! ![]()
Als ik kijk bij devices staat er niets. Ook geen mogelijkheid om iets aan te passen, of toe te voegen.
Stuur eens een printscreen.
Bedankt! Ik ga vanavond kijken
Goedemorgen,
Mijn homey draait de laatste tijd op maximaal CPU waardoor hij warm wordt en traag reageerd.
Wat is de naam van de slim laden app in dit overzicht?
https://tools.developer.homey.app/tools/app-profiling
Bedankt!
De App ID is com.energyprices.app
Ik heb Slimplanner Max Winst ingesteld. Volgens de Planner: Zonoverschot. De actie is Stop maar de batterij wordt met 500 W geladen. Snap ik het niet helemaal of is er iets anders aan de hand?
Ik weet ook niet meer het verschil tussen Zon-Overschot en Zon-Laden.
Verder: Bij LADEN is dit altijd met het maximaal ingegeven laadvermogen laden? Idem voor Ontladen?
Paars is zonoverschot. Maar die staat in principe op stop volgens het plan. Het plan vindt dat het beter is om zon naar het net te sturen.
Zon-laden > gaat hij op solar capture > dat is nom, maar alleen laden.
Als je wilt dat hij bij zonoverschot ook Solar Capture gaat draaien, dan moet je de toggle aanzetten.
Zonoverschot gaat dus als het goed is naar het net. Maar in dit geval wordt de batterij opgeladen, dat begrijp ik dus niet.
Nee ik ook niet.
Was dat het hele blok zo?
Ik heb alles via een flow en valt me op dat hij soms niet het ingestelde vermogen doorstuurt:
Soms doet hij het wel:
Lijkt erop alleen na NOM.
Nog even een testje gedaan als hij op NOM staat komt het vermogen wel binnen.