En voor morgen soortgelijk gedrag. Groot deel van de dag goedkoop tarief, maar toch laad hij niet voldoende om die stroom de gehele nacht te kunnen gebruiken. Mede ook omdat er een flink blok ontladen bij zit.
Aha dat is precies wat mijn flow doet. Sessy P1 dongel ip adres ingevuld in setup1.html, echter hier hoort ook een username + password bij. Na Boost EV laden werkt het negeren van de batterij ook niet. Als je dat kunt aanpassen dan graag en alvast bedankt.
AH. Nu in Edge gedaan en ik zie linksonder het schuifje âmenu vast op dit apparaatâ
Dat heb ik uitgezet. En dan krijg je die nooit meer terug. En heb je dus geen toegang tot de wiki, want het behoort niet tot 1 van de panelen.
Heren, misschien kijk ik er overheen, maar waar kan ik het versienr van de app zien als ik de https://slim-laden.app/ url gebruik? Die kan ik wel vinden als ik de http://xxx.xxx.xxx.xxx/8778/diagnostics.html opvraag, maar van die webinterface willen we een beetje vanaf begreep ik.
Idd zoveel mogelijk, maar niet helemaal waarschijnlijk. Tijd zal het leren.
Je houdt altijd twee kanten van de app
Homey versienummer 9.9.13 oid. Deze moet echt op je homey worden geĂŻnstalleerd. Dat doe jezelf of dat gaat automatisch bij jou als je dat zo hebt ingeregeld
Aan de kant van de web app = slim-laden.app. Die versie is voor iedereen gelijk, altijd de nieuwste. Daar hoef je ook niets voor te doen. ik heb dat nu zo gemaakt:
Er staat gewoon een datum met eventueel de zoveelste versie van die dag.
Sommige aanpassingen kan ik oplossen of aanpassen aan de slim-laden.app kant. Die heb je meteen. Soms is die aanpassing alleen mogelijk met ook een aanpassing aan de homey kant. Dan zie je dat in de schermen met een bijbehorende opmerking.
Ok, ik zeg dit omdat ik (eergister) heb er varen dat ondanks er auto-update AAN staat voor slimladen, de frontend eerder functionaliteiten bevat dan de back-end (app) op Homey geinstalleerd is. Er zit een x-polling tijd tussen zeg maar. Hierdoor kwam ik functies tegen in de Webapp die nog niet weggeschreven konden worden in die specifieke versie van de app. Op het moment je dan forceert dat de update wordt gedownload/geinstalleerd is het â probleemâ verholpe nnatuurlijk.
ja. de Webapp loopt idd voor. Ik probeer het zo te doen dat je dan netjes een bericht krijgt dat het pas werkt alsâŠ
Er zit ook wel eens een tijdje tussen voordat ik de homey kant update. Dit geld helemaal voor gebruikers die op de stabiele versie blijven zitten.