[APP][Pro] SlimLaden Thuis & Auto

in principe kan ik alle sensoren toevoegen aan Homey die ik in HA heb. Maar de meest voor de hand liggende sensor die start actie regelt.. die komt dus met Geen apparaat of capability opgegeven. Terwijl ik in homey het wel voor elkaar krijg om met die knop handmatig een laadsessie te starten

@Roedi_de_Lion kan jij to the rescue komen toevallig :slight_smile: of iig een stap in de goeie richting geven? Copilot / Claude geeft me alleen de oplossing om via Homey een laadsessie te starten. En dat lukt, maar hiermee heb ik hem nog niet in SlimLaden :slight_smile:

Dit herken ik niet? @Roedi_de_Lion heb jij enig idee waar die melding ineens vandaan komt?

Die had ik ook

Blijkbaar een test?

Hopelijk geen hacker.

Over hacker gesproken…
Ik had even het menu links uitgeklikt maar ben compleet kwijt hoe ik het weer terug kan krijgen…

H E L P :slight_smile:

Hamburgermenuutje aanklikken

Ik denk het wel dat het een test is :rofl:

Haha. Hij doet het dus

dank, maar juist die zie ik niet…
(Gaat om de webversie op een Mac)

Yep, die doet het :slight_smile:
Nu nog m’n menu terugvinden :wink:

Eenmalig toch?

Zeker je jaarlijkse donatie niet over gemaakt. Dan verdwijnt het menu. :winking_face_with_tongue:

Ja

Even vraagje over dashboard. Ik kan daar EV-Laden niet toevoegen. Mag die ook in het keuze menu?

Verder zag ik jou ergens dat het met drag and drop aangepast kan worden. lukt mij niet.

Muis of vinger in het midden. En schuiven maar.

oja, tussen de vensters. hebbes :+1:

Ook verticale en horizontale lijnen bij de andere dashboard varianten 2|1 1-2 etc

Ik dacht 10%… maar bij de grenzen Min_DoD en max cutoff wordt het altijd moeilijker…

Ik ben een promoactie gestart :rofl:

Oh dat is leuk!! is dat ook een forum oid?