[APP][Pro] Quatt - Weet wanneer je Quatt warmtepomp je huis verwarmt (nl)

Top! En het geheugengebruik?

Hoi, ik de test app geïnstalleerd, het is gelukt, widget zichtbaar in het dashboard, echter ik heb een DUO en de COP per pomp juist weergegeven, echter bij gecombineerd deelt hij de de beide COP waarden door twee. Op zich goed, maar als er een pomp niet draait, dan krijg je bij gecombineerd een foutieve waarde (6,4 + 0 wordt dan een COP van 3,4).

Ongeveer gelijk:Screenshot 2025-12-14 at 13.48.18

Betreft de widget; ik zie geen verschil of ik nu op “gecombineerd’ , “Pomp 1” of “Pomp 2” druk.

Dan draaien ze exact dezelfde waardes, dat kan kloppen, is niet perse fout.

Deze ga ik even inzien, goeie :slight_smile:

Dat wp1 en wp2 precies hetzelfde stroomverbruik hebben, en ook nog wp1+wp2, heb ik nog nooit gezien. Dus zo te zien laat hij alleen gecombineerd zien en doet hij niets met pomp 1 & 2.

Dat is vreemd, doet ie bij mij wel keurig. Kijk ik van de week naar.

Hoe krijg ik de quatt zichtbaar in de energy tab? zit op de laatste test versie heb een restart gedaan, maar krijg hem niet te zien…

Voeg je CiC is opnieuw toe? Dan moet hij tonen. Kan even duren voordat er data binnenkomt.

Je bij waarde ‘0’ bij een de warmtepompen geen gemiddelde moeten nemen en waarde >0 dan wel.

Is inderdaad al gemeld, wordt van de week naar gekeken.

Moet ik flows opnieuw doen of repareren, of pakt hij hem weer terug?

Hi Patrick, je flows gaan dan stuk. Maar niet getreurd. Als je de oude device id en de nieuwe device id bij de hand houdt, kun je met dit script je flows weer fixen. Meer info hier.

1 Like

Yes aware. Even of ik me daar dus voor moest voorbereiden. :+1:t2: