[APP][Pro] Norske tjenester

Gjelder dette fortsatt? Jeg prøvde akkuratt med noen adresser hos ØRAS, og det funket fint.

Fantastisk :blush::+1:t2:

Heisann,
Sliter veldig med å få BIR sine tømmedager til å fungere. Får bare opp at en ikke finner tømmekalender

Hei!
Jeg har tatt en titt på BIR, og fikset det jeg fant av trøbbel. Det burde funke igjen nå, men hyl ut dersom det ikke gjør. :slight_smile:

Mulig å fått lagt inn Gjertnesmarka i Fosnavåg?
Får kunn opp feilmeldingen:

Hei
Får opp feil i adresse når jeg prøver å legge til renovasjon, har prøvt med flere adresser på Jørpeland og Tau.
Ivar renovasjon

Hei. Hadde en runde med tordenvær i går, men selv om uværet var nesten rett over huset fikk jeg ingen oppdatering i lynvarsel. Jeg hadde en radius på 10km i lynvarsel, men det var flere lynnedslag innen for den radiusen ifølge lyn met og My lighting tracker. Noen idéer her?

Bir har problemer igjen, ser at det ikke er blitt oppdatert på over 2 uker nå

@Coderax , Nå er lyn sesongen her, og jeg ser at det ikke blir registrert noen lyn i området, uavhengig av hva jeg setter som radius. Dette har jeg kontrollert opp mot LynMet, og lynnedslagene jeg har sett selv. Lokasjonen for Homeyen dette gjelder er korrekt.

Kan du ta en titt på denne implementeringen i Norske Tjenester?

1 Like

Hei,
Sendte mail 12 mai til utvikler om at flaggdager ikke oppdateres daglig. Appen må restartes for at den skal regne rett på antall dager og også bytte flaggdager etterhvert som de passeres. Ser ikke ut til at utvikler leser mail, eller ikke har mottatt…?

Hei, @Coderax

Renovasjonshenting har ikke oppdatert seg for hva som skal hentes i morgen, den meldte riktig i går. Her er diagnostikk rapport: 58c69800-39e0-4f24-9c3b-003f41a61b81

Ser det er “Error” for renovasjonshentingen.

Remidt renovasjon feiler! 404 error som tyder på at den ikke finner kalender oppføringer.

Fortsatt problemer med uthenting av renovasjonsdata:

1 Like

Hei

Er det mulig å få lagt inn RFD som avfallshenter? Modum kommune / Midt buskerud

I Min renovasjon får jeg bare beskjed om at den ikke finner adresse. Har prøvd å skeive inn med og uten husnummer men feiler alle ganger. Adresse 3618 Skollenborg
Kan dere se på det?

Det er noe feil i koblinga til api.avfallskalednde.no

Får ikke lagt inn adressen på nytt heller.

1 Like

Renovasjon har stoppet her også. Ser ut som det døde en gang i juni. Ser det gir 404 error på spørring.
Diag
913207eb-b4dd-4ce2-9eef-b20a5fa5159d