[APP][Pro] Norske tjenester

Hei @Coderax

App’en finner ikke tĂžmmekalenderen min for renovasjon. Holder til i Bergen der BIR er selskapet som hĂ„ndterer dette.

Sender du meg en PM med adressen din, sÄ skal jeg fÄ tatt en titt :slight_smile:

Hei,

KjÞrer siste versjon av appen og varslingen i gÄr fungerte som forventet, slik den alltid har fungert. NÄ er det tÞmming igjen i morgen, i dag sÄ fikk jeg ihvertfall varsel pÄ at det er tÞmming i morgen, men med samme innhold som i gÄr (Det som ble hentet i dag). Flowen er enkel:

Denne har virket helt toppers, men etter noe rot med Z-wave tok eg ein resett av HP23 i dag.
NÄ fÄr eg bare melding om at adressen ikke er funnet, samme adresse som virket tidligere.
Ein bug eit sted @Coderax ?

Takk.

Hei,

Er det problemer med integrasjonen mot MinRenovasjon?

Jeg har ikke fĂ„tt oppdatert data pĂ„ 4 dager og jeg fĂ„r ikke lagt til noen nye “enheter” - finner ingen adresser.

Hei,

Det ser ut til at logikken for “Neste henting” av avfall ikke takler Ă„rsskifte hos TRV helt bra. De siste ukene har den meldt at neste henting er om i overkant av minus tre hundre dager :sweat_smile:

Datoene for de forskjellige avfallstypene er riktige.

image

Finner nÄ adresse ved sÞk, eit skritt videre.
Men finner ikkje tĂžmmekalender for Min renovasjon
Noken tips @Coderax ?
Takk.

Edit: og med eit lĂžsnet proppen, ser ut som Ă„ fungere igjen


1 Like

Fikset i v2.14.4 :smiley:

2 Likes

Se der ja. :sweat_smile: Det er fordi jeg ikke fÄr Ärstall fra TRV nÄr data blir hentet. Jeg skal fÄ fikset det. Kunne du sendt meg adressen din pÄ en pm? :smiley:

@Coderax , Kan bekrefte at det er fikset i v.2.14.4 .

God jobbet :slight_smile:

1 Like

God kveld.

Hold dere fast, for dette kan vÊre et ekstremt dumt spÞrsmÄl men.
Hvordan i allverden fÄr jeg denne appen til Ä funger?

Hvor skriver jeg inn adress til f.eks sĂžppelhenting?
NĂ„r jeg skal lage en Flow, har ikke mulighet til Ă„ velge appen.

Appen er selvsagt installert, men kommer meg ikke i gang med Ă„ bruke den


Hjelp :wink:

*Edit
Knekte nÞtten, mÄ selvsagt legge til enhet
 Utrulig :rofl:

1 Like

Hehe, hĂžres ut som du hadde en liten “aha”-opplevelse der! Det er alltid sĂ„nn, de smĂ„ detaljene kan vĂŠre luringer, men sĂ„ fort man knekker koden, er det nesten litt flaut enkelt, ikke sant? :smile:

“Skal ikke vĂŠre lett” passer perfekt her – det er litt av sjarmen med teknologi og app-utvikling, alltid noe nytt Ă„ lĂŠre eller en liten detalj som overrasker. Bra jobbet med Ă„ knekke nĂžtten, og hvis du trenger mer hjelp eller har flere spĂžrsmĂ„l, bare rop ut! Jeg er her for Ă„ hjelpe. :blush::+1:

Lykke til med appen, og kos deg med de nye mulighetene den bringer!

Hei,

Jeg prÞver Ä opprette flow med neste bussavgang, men fÄr ikke lov til Ä legge inn rute/linje. Noen som vet hva jeg gjÞr feil? :slight_smile:

5142cef8-bdbe-4678-97a9-1b37d4d914d3

Hei Maren oppdaterte rute nr sine over nyttÄr. NÄ fÄr jeg ikke oppdaterte hentetider. Fjernet renovasjon og la den til igjen. NÄ kommer det ingen tider.

Muligheter for stĂžtte av ØRAS? bruker min renovasjon men nĂ„r jeg plotter inn adressen skjer det ikke stort
 kommer ikke videre.

Mulighet for Ä legge inn tÞmmekalender for NGIR? Bruker appen MiljÞID som en god del andre kommuner ogsÄ bruker ser jeg.


FÄr bare opp dette pÄ renovasjonen

Fjernet og prÞvde Ä legge adressen inn pÄ nytt. Da kom bare dette


.

Er det noen mulighet for Ă„ legge inn tĂžmmekalender for MOVAR som dekker Moss?

Moss/MOVAR bruker Min renovasjon, som allerede er stĂžttet. :slight_smile: