[APP][Pro] Norske tjenester

Det var kjapt levert! :smiley:
Installerte den nå, og da våknet enheten til live av seg selv. Krysser fingre for at oppdateringen din løste problemet :slight_smile:

Prøvde legge til Posten også i dag, men går den ikke til å hente data. Er det noen kjent feil du vet om her?
Har også prøvd med div andre postnummer, og satt oppdatering til 60 sekunder.

Ikke vært borti noe trøbbel med Posten nei. Men jeg tar absolutt en titt! :slight_smile: Gidder du å opprette en diagnostikkrapport? :smiley:

Ser ut til at den kom seg selv iløpet av dagen i går. Mulig det var noe tull med api’et til posten?

1 Like

Det er godt mulig at det var ja. :slight_smile: Godt å høre at det løste seg selv! :smiley:

Hei.

Er det mulig å få lagt til IVAR Ryfylke inn i appen?

1 Like

Hei! :slight_smile: Jepp. Har lagt inn IVAR Ryfylke nå. :smiley: Du trenger ikke å oppdatere noe :slight_smile:

Hei.

Takker, virker veldig bra.

Hei!

Jeg fikk ikke oppdaterte drivstoffpriser så tok en restart av appen. Da leste den inn på nytt, men da mistet jeg (nok en gang) valgte statusindikator på enhet i Homey-appen. Noe du kan se på?

Håper den oppdaterer priser fremover nå da. Hvor ofte sjekker den?

Mvh
Thomas

Får heller ikke oppdaterte drivstoffprisene.

Samme feil her nå også. Og har vært slik over lengre tid.

Drivstoffpriser er deaktivert. Fra utvikler på facebook-gruppen Athom Homey Norge:

1 Like

Hei,

har du fått sett på denne problematikken? :slight_smile:

Mulig å få inn valutakurs for Filippinske Peso ? :innocent:

Hei! Jeg tar en titt på det nå. :smiley: Kunne du sendt meg en PM med adressen det gjelder?

PM skal jeg sende med adressen, men bare for å ha det på det rene, så gjelder det denne problematikken: [APP][Pro] Norske tjenester - #20 by Marius_Stensrod

Neppe unikt for min adresse.

Sikkert ikke unikt nei. Men greit å ha en referanseadresse å bruke når jeg skal finne feilene😉

1 Like

Hei, etter at min Homey Pro 2023 fikk firmware oppdatert til 10.1 krasjer appen ved oppstart.
Diagnostics Report c2338c80-12c6-425b-b8bd-964ee8fcb77a

App versjon er 2.14.1

Edit: reinstallerte appen, og nå fungerer den som den skal :slight_smile:

1 Like

Se om ikke det skal funke som forventet nå med siste versjon: :slight_smile:

Skal prøve den :+1: