[APP][Pro] Norske tjenester

Hei. Noe grunn til at EnTur enheten vist i homeydash.com ikke klarer å endre tile/status slik at jeg kan se avgangstid for neste buss? Er dette fordi det mangler flows, eller noe annet som kan ordne dette?

Det fungerer for post enhet feks.

Skal sjekke opp i det! :slight_smile:

Aner ikke. Testet selv, men fikk det heller ikke til. :confused: Skal sjekke opp i det, og se om jeg får gjort noe med det. :slight_smile:

1 Like

Ser en annen bug med EnTur enheten også. “Overvåker” et bussted det kun går skolebuss, og etter siste avgang i går (fredag), er neste på mandag. Men i enheten står avgang til 1 min… :slightly_smiling_face:

Hei @Coderax

Jeg ønsker å slå på LEDlyset på Homey`en min kl 18 dagen før søppelet hentes. Følgende flow fungerer ikke - antar jeg har misforstått noe elementært… Forslag til hva jeg gjør feil?

Ah, takk for tilbakemelding! Jeg skal fikse det asap!:grin: Kunne du delt stoppet du overvåker?:slightly_smiling_face:

Hei!
Nå vet jeg ikke hvilken versjon av renovasjons-driveren du bruker, men om du er på v1, som det ser ut til, bør du bytte til v2. Bare slett enheter under renovasjon, og legg til på nytt, så skal de være v2.:slightly_smiling_face:
Da vil du under og-kort få opp disse valgene:

Ville også fjernet «når dager til henting blir mindre enn 0.25». Istedenfor kan du på faste tidspunkt (feks 20:00) trigge kortet, og i og-kortet velger du det som passer best.:slightly_smiling_face: Lykke til, og gi gjerne lyd hvis du skulle trenge mer hjelp.:grin::+1:t3:

Pm sendt :slightly_smiling_face:

1 Like

Hei!

Takk for svar @Coderax !

Jeg kjører V2, og har disse tilvalgene som og-kort.
Etter jeg skrev innlegget igår la jeg til et ekstra kort i flowen som skriver til timeline om ledlyset går på.

Jeg har søppeltømming idag og ser at ledlyset gikk på først 0210 i natt…

Jeg har vurdert den fremgangsmåten du beskriver, men ønsker også å slå av ledlyset kl 0900 samme dag som søppelet tømmes. Slik jeg forstår blir det vanskelig med to forskjellige tidspunkt for når lyset skal henholdsvis tennes og slukkes når kortet bare kan trigges på et fast tidspunkt?

Hei, prøver og få lagt inn renovasjon v2. Men det hele stopper opp i dialogen der jeg legger inn adresse. Finner ikke adressen, Jeg bor i Trondheim

Kunne du opprettet en diagnostikkrapport og sendt meg koden?:slightly_smiling_face: Og gjerne også adressen du prøver på :grin:

Usikker på hvordan jeg lager rapporten, fant heller ikke ut hvordan jeg sender personlig melding her. Men min adresse er Trollafjæra 34 7018 Trondheim. finner adressen i det andre søket men får en feilmelding etter noen sekunder

Legger ved bilde av feilen i google

Hei igjen! :slight_smile: Jeg har dykket litt ned i koden for å lete etter feil, men fant ingenting. Har dog fikset problemet, og testet at det funker. Så hvis du prøver nå å legge til på nytt, så skal det funke uten problem! :grin::+1: Setter også veldig stor pris på om du gir en ny anmeldelse av appen om det funker. :wink:

Da fungerer det som det skal, takk til utvikler som fixet kart problemet så raskt. En dag etter tilbake melding så var det ordnet. Kudos :+1:

1 Like
Summary

Er det støtte for å få tømmedager for avfall hos ØRAS?
https://www.oeras.no/minrenovasjon/

Fant adressen med siste versjonen :+1:

1 Like

Hei @Coderax ,

Ikke interissert i å løse problemet med appen, som jeg har beskrevet noen poster ovenfor denne?

Oida! Den har jeg visst gått glipp av.:face_with_spiral_eyes: Beklager det! Jeg tar en titt på det, og ser hva jeg kan gjøre. :slight_smile:

Hei

Er det et kjent problem at bensin/diesel prisene forsvinner etter noen timer? Hvis jeg sletter kortet og legger til nytt, så får jeg dem opp igjen ei stund

Når jeg restarter appen så ser jeg jo at priser hentes, men kortet er fortsatt «dødt»

1 Like

Hei!
Dette var et problem jeg selv også opplevde med enheten. Jeg mener å ha fikset det, men kan godt hende jeg missa et par linjer kode.:sweat_smile:
Jeg har uansett fiksa det nå, og kjører ut oppdatering straks. :slight_smile:

Se om ikke denne versjonen løser det :slight_smile: