[APP][Pro] Norske tjenester

Norske tjenester topic for diskusjon/feilmelding av appen.

Dager igjen til neste henting stemmer ikke. Mulig dette allerede er meldt i andre kanaler.

Beklager sent svar her. Er det fikset nå? Hvilken versjon av appen kjører du? Bruker du renovasjon v1 eller v2?

Jada, alt i orden nå. Bruker v2.

1 Like

Legger til på ønskelista, ROAF for Lillestrøm kommune, bruker i dag et script som leser ut verdiene. Kan evt sende det ved interesse?

Jeg mener ROAF bruker Min renovasjon, som allerede er støttet. Får du ingen resultater hvis du prøver å legge til adressen? Send gjerne over script ja😄 det gjør hele integrasjonen av ROAF mye enklere og raskere for oss alle👨🏼‍💻

Når jeg skriver inn min hjemme adr, får jeg denne:


Velger jeg manuelt “Min Renovasjon” kommer det at den ikke får hentet tømmekalenderen.

Scriptet jeg bruker er fra en person som har delt det her:

Jeg får feilmelding på adresse, men har brukt Min Renovasjon i mange år. Finner også en annen adresse på samme postnummer. Hva kan være feil?

Er det mulig å få inn MAREN? Renovasjon for Lindesnes kommune.

Når jeg tester diverse ROAF adresser, får jeg opp adressen under Min renovasjon. Kunne du sendt meg en PM med adressen du prøver på? :slight_smile:

Hei, min adresse kom i siste update med ROAF, men sender deg PM uansett. Kudos for bra app

1 Like

Jobber med MAREN as we speak! :smiley:
Gi meg et par timer, så skal jeg få pushet ut en test-versjon med MAREN :computer:

Kunne du sendt meg en PM med adressen du prøver på?

Heeey😊 Supert😊

Pushet en oppdatering på API’et nå, med støtte for MAREN. Du trenger ikke å oppdatere Homey appen :slight_smile: Prøv gjerne å se om det funker. Og hyl ut om det ikke funker :wink:

Det funket😊 datoene stemte og😊

1 Like

Perfekt! :smiley:

Min adressa funka også plutselig :slight_smile:

1 Like

Hei @Coderax ,

Når det er henting i dag, så fungerer det veldig fint med kortene du har laget, for og få varsling om hva slags type avfall som hentes. Men når det er henting i dag, og henting påfølgende dag (i morgen) Så har du ingen flytkort som fungerer. Flytkortet for henting i morgen går i negativ, tag inneholder det som hentes i dag. Har du en løsning på dette?

Jeg har en litt overkomplisert flow som drar litt minne og unødvendige variabler, for hentig av dato og legge på en dag for å sjekke henting på de forskjellige avfallstypene, men hadde vært fint å fjerne denne.

Mvh
Marius

Er det mulig å støtte

:blue_heart: