Norske tjenester topic for diskusjon/feilmelding av appen.
Beklager sent svar her. Er det fikset nå? Hvilken versjon av appen kjører du? Bruker du renovasjon v1 eller v2?
Jada, alt i orden nå. Bruker v2.
Legger til på ønskelista, ROAF for Lillestrøm kommune, bruker i dag et script som leser ut verdiene. Kan evt sende det ved interesse?
Jeg mener ROAF bruker Min renovasjon, som allerede er støttet. Får du ingen resultater hvis du prøver å legge til adressen? Send gjerne over script ja😄 det gjør hele integrasjonen av ROAF mye enklere og raskere for oss alle👨🏼💻
Når jeg skriver inn min hjemme adr, får jeg denne:
Velger jeg manuelt “Min Renovasjon” kommer det at den ikke får hentet tømmekalenderen.
Scriptet jeg bruker er fra en person som har delt det her:
Jeg får feilmelding på adresse, men har brukt Min Renovasjon i mange år. Finner også en annen adresse på samme postnummer. Hva kan være feil?
Er det mulig å få inn MAREN? Renovasjon for Lindesnes kommune.
Når jeg tester diverse ROAF adresser, får jeg opp adressen under Min renovasjon. Kunne du sendt meg en PM med adressen du prøver på?
Hei, min adresse kom i siste update med ROAF, men sender deg PM uansett. Kudos for bra app
Jobber med MAREN as we speak!
Gi meg et par timer, så skal jeg få pushet ut en test-versjon med MAREN
Kunne du sendt meg en PM med adressen du prøver på?
Heeey😊 Supert😊
Pushet en oppdatering på API’et nå, med støtte for MAREN. Du trenger ikke å oppdatere Homey appen Prøv gjerne å se om det funker. Og hyl ut om det ikke funker
Det funket😊 datoene stemte og😊
Perfekt!
Min adressa funka også plutselig
Hei @Coderax ,
Når det er henting i dag, så fungerer det veldig fint med kortene du har laget, for og få varsling om hva slags type avfall som hentes. Men når det er henting i dag, og henting påfølgende dag (i morgen) Så har du ingen flytkort som fungerer. Flytkortet for henting i morgen går i negativ, tag inneholder det som hentes i dag. Har du en løsning på dette?
Jeg har en litt overkomplisert flow som drar litt minne og unødvendige variabler, for hentig av dato og legge på en dag for å sjekke henting på de forskjellige avfallstypene, men hadde vært fint å fjerne denne.
Mvh
Marius
Er det mulig å støtte