[APP][Pro] Midea - HVAC Oplossingen - Slimme klimaat controle (NL)

Hoi, ik ben ook nieuw bij Homey Pro, deze topic wat gevolgd en gelezen maar krijg ook de foutmelding “Fout bij het toevoegen van een device”.
Ik heb zowel een Nethome plus account als een MSmartHome.
Dus de token en key aanvaardt hij precies niet. Gebruik van alles de laatste versie.

goedendag,

Ik ben nieuw met de homey pro en heb hem aangeschaft juist om airco bediening te doen heb nu een Midea en een LG in huis en wou juist homey gebruiken om niet meer 2 apps te hoeven te gebruiken. Ik krijg alleen helaas de zelfde error als hier boven fout bij toevoegen van het device. Tijdens het toevoegen log ik in met mijn nethome plus account daarna zie je netjes een token en key te voorschijn komen alleen daarna komt de foutmelding. Zijn er stappen die ik kan doen om te testen of te zien wat er aan de hand is ?

Hey, heb hier net een nieuwe poging gedaan om de token en key op te vragen, ik kan inloggen met nethomeplus account, ik krijg een heel lange token en key te zien en dan lukt het niet.
Ik krijg dan een “fout bij het toevoegen van een device”
Wat kunnen we nog proberen?

Ik heb me Midea airco aan de praat. De fout in de app is het ophalen van de token en key gaat niet goed. De token en key die worden weer gegeven na het invoeren van je e-mail en wachtwoord zijn niet correct.

ik kwam hier achter omdat ik ook nog een home assistant installatie had en daar maar me Midea in wou hangen en daar via Midea ac lan integratie na invullen van me credentials kwamen een hele andere token en key te voor schijn. Door deze over te kopiëren naar homey werkt alles nu wel.