[APP][Pro] LG ThinQ - Smart living starts with LG ThinQ (Community) (NL)

Ik ga er binnenkort eens naar kijken.

Mijn warmepomp boiler en warmtepomp geven idd nu het verbruik weer bedankt.

Should be fixed in 4.4.8

Hi Martin allereerst bedankt voor de app. Ik heb zojuist mijn nieuwe wasmachine toegevoegd echter als ik deze via Homey aan wil zetten krijg ik de volgende melding “missing capability listener: onoff” Wat gaat er mis of heb ik iets niet helemaal goed gedaan?

Martin,

Homey 12.11.0
LG 4.4.14
Sinds een aantal weken start mijn wasmachine niet meer.
De flow haalt uit slaapstand en moet iets later het programma starten.
De wasmachine komt in standby en daar blijft het bij.

Schermafbeelding 2026-02-22 112618

Ik was vergeten om deze reply af te maken, de verstuurde logfile gaat over deze 2 testjes.

Hallo Martin, ik heb je app op mijn Homey pro 2023 geplaatst maar ik krijg mijn airco’s niet in beeld. Ik ben aangemeld en heb een token gemaakt en geplaatst in de app. Ik doe ongetwijfeld iets niet goed, maar kan je kijken of mijn airco Modelnummer S3-M12JA2DA wordt ondersteunt in je app?
Ik wacht even af, alsvast dank voor je hulp en je inzet voor het maken van de app. Groet,

Martin,

Heb je enig idee wat er aan de hand is en of dit opgelost gaat worden?

@Ria_Banis werken de flows bij jouw wasmachine wel ?

Op dit moment niet meer, maar @Martin_Verbeek is er mee bezig.

Found an issue with one of the Boiler action cards.
When you try and set a state : Holiday , Heatpump, Automatic or Boost the list does not fill

Se attached screenshot

Also the set temperature of the heatpump boiler gives the "Missing Capability Listener : target_temperature

Will have a check later this weekend

Was just going to mention this. Having the same problem.

But I am getting error: Cannot destructure property ‘capability’ of ‘action[deviceType]’ as it is undefined.

should be fixed in https://homey.app/a/com.verbem.smartthinq/test/

I have the same problem with the washing machine with V4.4.22

@Martin_Verbeek Ik merk dat de EN kaartjes bi jde airco soms niet goed werken. Hij kijkt en zegt dat het Niet is terwijl het wel zo is