Weet niet of dit het oplost, maar iets andere logic voor register capability listeners in de test versie van de app. https://homey.app/a/com.verbem.smartthinq/test/
There is an issue in the latest release. Reversal has been submitted to live. But if you need it quicker, use test: Smarter ThinQ for LG | Homey
Hi Martijn,
Ik heb een aantal (5) airco’s toegevoegd aan Homey middels jouw app. Maar ik krijg bij verschillende airco’s verschillende capabilities en de energiemetingen lijken heel willekeurig door te komen. Zo heeft 1 van de airco’s wel de capacility Measure_powertoday, maar alle andere niet. Sommige laten ook niet het totale energieverbruik zien. Heb ik ergens een instelling fout gezet?
Ik zou namelijk van elke airco los het energieverbruik willen kunnen zien en hier berekeningen mee maken.
Alvast dank voor de hulp!
@Martin_Verbeek Ik probeer in de app te autoriseren maar als ik op de link klik voor naar de LG Connect website kom ik op een chineestalige site die volgens mij niet werkt zoals het hoort.
Ik kan daar geen land kiezen en ook niet verder inloggen voor mijn token.
Kan het kloppen dat deze site niet meer werkt? Of moet ik op een andere manier een token opvragen?
Normaal hoor je daar een land te kunnen kiezen..ik kijk er later even naar
Ik heb het gevonden.
In mijn router had ik zuid Korea op de blackist staan.
Is de verbinding met LG nog steeds nodig als ik een token heb die werkt?
Of kan ik het internetverkeer naar hun weer blokkeren?
Volgens mij wel, er worden wel LG zaken gebruikt, maar volgens mij allemaal in Europa.
Ik bedoel, je kunt Korea weer blokkeren ![]()
Hallo, ik ben nieuw op het forum en heb mijn Homey Pro nu een weekje. Ik heb thuis veel apparaten van LG en heb ze allemaal gekoppeld gekregen behalve mijn warmtepompboiler, WH27S.F5. Ik heb allerlei oplossingen geprobeerd die ik op het web kan vinden maar ik krijg helaas constant de melding ‘Er zijn geen nieuwe apparaten gevonden.’ Kunnen jullie me verder helpen? Bedankt alvast!
Hi! LG is offline but actions still execute without error when they should stop with an error
7352f664-a3d5-40fd-a63c-c9a06d232684
Not good.
Ik heb een LG Warmtepomp die af en toe de verbinding met wifi verliest via de native app. In homey is hij gekoppeld, maar na verliezen wifi, komt deze niet meer online. Of, het lijkt in ieder geval alsof ie nog actief is, maar hij doet niks en rapporteert ook niet meer. Is daar een fix voor, of zie ik iets over het hoofd?