[APP][Pro] LG ThinQ - Smart living starts with LG ThinQ (Community) (NL)

Hi Martin, Previously the EN card did not work, which has now been resolved, but I notice that the flow does not start. The IF card doesnt start when the status is updated to wassen or something else

Will check again and comes with next update

1 Like

Martin sinds 17 januari krijg ik geen water temperatuur meer door op mijn warmtepompen, mogelijk heeft dit wat met de laatste update te maken

hier nog 2 andere die het zelfde gedrag vertonen\

Werken andere insights wel? Heb hier ook een paar AWHP devices en de temp doet het goed …

Ja eigenlijk doet alles het behalve de heetwater temperatuur en stel heetwater temperatuur in

Okay. Dus alles wat met heetwater te maken heeft

Ja. En dat bij alle 5 de warmtepompen het zelfde

Gisteren had ik weer problemen met de read temp en set temp kaarten. Ook de on en off kaarten werkten niet. Na een herstart van de lg app werkt het weer. Dit komt regelmatig voor. Ook worden bepaalde waardes niet goed bijgewerkt. Stroom verbruik blijft hangen op het laatste verbruik als je de airco uit schakelt.

Als je dat hebt kun je dan een log voor me maken?

My water temperature is also stuck since January 17th:

Oh, and by the way: is there a way to (self?) translate the names of the temperatures?
In German there are 2 variables called “Temperatur“ (the 1st one is the air-sensor temperature, the 2nd one is the water temperature). And “Lufttemperatur“ is always the same value as the 1st “Temperatur“ - so maybe a double value in the app? idk… :wink:

Hier blijft de water temperatuur ook hangen. Maar ook de aansturing voor het verwarmen van het warmwater lijkt niet te beginnen

@Martin_Verbeek ,

Zou je kunnen kijken wat er mis gaat met :slight_smile:

926238d8-5fae-44c4-bfa1-4cec8e11087e

:smiling_face_with_sunglasses:

Ik zie het. Check ik morgen

1 Like

Hoi Martin,

Als eerst erg bedankt dat je deze hebt gemaakt, hij werkt beter dan die van LG zelf.

Maar ik wilde vragen of het mogelijk is om het stroom gebruik van een Warmtepomp zicht baar te krijgen in de Homey. Nu kan ik alleen nog maar zien in de LG App maar niet in de Homey.

Dit telt overigens ook voor de airco deze heb ik nu opgelost door een powerplug er tussen te zetten maar bij de warmtepomp zou ik dat moeten gaan doen met een zekering in de meter kast.

Alvast bedankt voor de vele moeite die u hierin gestoken heeft.

Mvg,

Gerben

Check even of dat met laatste versie nog steeds zo is. Die is vanochtend live gegaan

@Martin_Verbeek het is al een stuk beter na je laatste wijziging.Het valt me nu wel op dat je de native lg app moet openen voordat de energie waarden worden geupdate in jouw Homey App​:flushed_face:

Dat is weird…

@Martin_Verbeek kijk naar de onderste (deze is na het openen van de LG app)