Hi Atilla, have no clue what is going on. The messages are related to Homey itself. But my app must be the origin. It is looping somehow
You can do me a huge favor if you can create a second login credentials for me, So i can try and reproduce this mystery in seperate development environment
Vandaag een was gedraaid maar de meldingen uit mijn flows werden niet verzonden
776e3ae6-61d0-4d1e-97d9-5f3373d7d4e0
even een aanvulling. Ik startte net een flow (vorige was had ik handmatig gestart omdat ik een afwijkend programma wilde gebruiken) en toen ging de machine wel aan maar stelde het programma niet in. Ik heb de machine toen uitgezet en de flow opnieuw gestart en toen werkte het weer wel. Dit probleem is er een tijd geleden ook geweest en was verholpen.
Op de een of andere manier kreeg de app geen response van de wasmachine. De probeert het nog wel een keer maar dat gaat nog steeds niet goed. Ik zal eens kijken of dat robuster kan.
I get exactly the same error message for my washer/dryer “Missing Capability Listener: onoff” and my flow doesn’t trigger (I play a voice notification on my Google Hub when the program finishes").