Alvast bedankt! Stuur namelijk de airco bij verwarmen aan op vermogen en tempartuur zodat deze wat beter terug moduleert en niet gaat pendelen. De airco heeft een beetje hulp van Homey nodig om wat geleidelijker te verwarmen.
Good morning,
My heat pump water heater is no longer responding to my flows, and a few of the cards (e.g., to set the operating mode to XXXXX) are no longer available.
I’ve already tried reinstalling the app, but that didn’t fix the issue.
Did I miss a step or am I doing something wrong?
Thanks in advance,
Hans
If this is the case you should see a warning message on the device indicating that you need to accept terms
As always if an issue, goto the app settings copy the log and pm me the log.
If you can do me a screenshot of which card actually is not working, that would help me too
Hoi Martin,
Dank voor je snelle reactie. Ik heb geen melding gezien noch gekregen dat ik iets moet accepteren van de LG Mobile app… Niet in de flow en niet in de LG Thinq app… Maar wellicht kijk ik verkeerd. Ik stuur hieronder twee screenshots. Een van de mogelijke kaarten die ik kan invullen als DAN kaart. Mijn optie staat er niet meer bij…. En een screenshot van het schema als geheel, met de nu aangepaste kaart linksonder, omdat de kaart die de WPB naar de warmtepomp staat moet zetten, niet meer beschikbaar is. Die staat onder de reset van de LG Thinq app… Ik hoop dat je er chocola van kan maken. In ieder geval dank !!! HANS
Hallo ik wil deze app gebruiken met mijn warmtepomp. Hij staat nu op lucht + water. en water staat nu op handmatig 29 graden. Nu wil ik met een flow samen met een buiten thermostaat de uitvoer water temperatuur gaan regelen. Echter zie ik alleen de heet water temperatuur staan in de flow. Die heb ik getest maar er gebeurt helaas niks bij de water uitvoer temperatuur. Iemand hier toevalli ervaring mee? Ik kan de optie set uitvoer temperatuur niet vinden
Hoi Martin,
Ik merk dat de updatefrequentie van de gemeten (kamer)temperatuur van mijn airco wat langer is dan in de LG ThinQ Android-app. Wanneer ik de Android-app open, zie ik vaak een andere temperatuur, waarna de ThinQ-app in Homey na een paar seconden automatisch bijwerkt.
Zou het mogelijk zijn om in een volgende update de update-interval hiervan ook iets te verhogen?
Alvast bedankt voor je werk en inzet!
Niels
Ben afhankelijk van hoe snel LG dit als event doorgeeft.
Hi @Martin_Verbeek korte vraag sinds kort werkt mijn flow niet meer na de update. Ik merkt dat bepaalde opties niet meer aanwezig zijn zoals: Wassen en
De cyclus is afgelopen. Geeft LG deze opties niet meer door want dat zou echt zonde zijn.
@Martin_Verbeek ook mijn wasmachine flows werken niet meer. Hij struikelt over haal uit slaapstand.
Ik zit helaas nog een week in het buitenland zonder IDE. Sorry guys and girls.
Goedemorgen Martin,
Sinds kort eigenaar van 4 lg airco’s, en de app werkt vooralsnog gewoon goed. Mijn dank daarvoor!
Onze airco’s bevatten een ingebouwde mmwave sensor, weet jij of die mogelijk is in te bouwen in jou app om bijv. Ook voor andere doeleinden zoals verlichting te sturen etc. Te gebruiken?
wel nog even een vraag, wij hebben de nieuwe LG binnenunit (de LG artcool AI Mirror). deze heeft 5 ventilator snelheden en de AUTO stand, echter in de flows kan ik alleen kiezen tussen volgende:
- auto
- laag
- midden
- hoog
zouden hier nog 2 tussen stappen aan toegevoegd kunnen worden?
zie foto hieronder.
bij voorbaat dank.
De mogelijkheid om 5 standen te gebruiken is voor mij ook een wens, als dat technisch mogelijk is. In de vorige versie (3.x) was dit namelijk wel mogelijk.
Daarnaast heb ik gemerkt dat de “Tag” die wordt gegenereerd voor de ventilatiestand niet klopt. Zie onderstaande flow:
De ingestelde ventilatiestand is 3, maar de flow genereert 5. Via de officiële Homey ThinQ-app wordt wel correct de waarde 3 weergegeven.
De officiële app is echter een stuk minder functioneel — ik heb die enkel geïnstalleerd om dit te kunnen testen.
Hello,
I install you’r app, and it’s great because we have many more options than the offical ![]()
But I create a button to start a flow where it put a specific program, temperature and spin, but when I click on it, the program is quick 30min. I already try ro change tout other on homey, but this the same on the machine.
How can we do to create a button for specific program ?
Thanks for the reply ![]()
Can i fetch the current temp in the fridge somehow with this app aswell ?
That is not available from LG
Dat komt in de volgende update terug. De nieuwe API beperkt zich tot vier standen, ook al ondersteunt je AC meer. Is al geflagged als een issue.
@Martin_Verbeek got this error when select horizontaal speed
What version? test or live?