[APP][Pro] LG ThinQ - Smart living starts with LG ThinQ (Community) (NL)

Ja dat lukt daar wel !

Ik zal eens kijken, maar volgens mij geef ik daar terug wat LG APi ervan vindt :roll_eyes:

En misschien de functie Ai? Of mag dat ook niet van de API ?

Eerlijk gezegt nog niet naar gekeken. Ga ik doen

1 Like

Laatste update heeft niets gewijzigd in het wijzigen van de temperatuur :slightly_smiling_face:(ook niet zichtbaar in de changelog)

Klopt, deze gaat eerst live denk ik, geen crashes meer.

Vwb AI, het lijkt net of ie nog niet in de nieuwe API zit, maar wel in de oude. Wil je AI eens uit en aanzetten, ff kijken of ie doorkomt.

Gedaan

1 Like

@Martin_Verbeek vraag middels deze app test versie heeft mijn airco er in de app functies bij die mijn airco helemaal niet ondersteund voorbeeld ventilator snelheden

Dat is jammer :flushed_face:. Soms is het lastig uit te vogelen wat de AC allemaal support. Kan je naar de device instellingen gaan en me via PM de inhoud van het veld ModelJSOn sturen?

1 Like

In homey bedoel je het apparaat geavanceerd?

Hier alleen 1 koelkast, maar de app heeft er grote problemen mee. Leest ingestelde temperatuur niet in. Express freeze werkt niet…

PAT aangevraagd en geinstalleerd.

Restart de app eens

Al verschillende keren herstart.

Apparaat uit Homey verwijderd en als nieuw apparaat geinstalleerd. Probleem opgelost.

1 Like

Hoi Martin,

Nog even een vraagje is het met jouw app ook mogelijk om via kleuren de actuele modus van de airco te zien.

Zoals in voorbeeld :slight_smile:

Warm is verwarmen en blauw dus koelen.

Dat is iets wat ik eigenlijk wil vermijden. Met uitgebreide advance flows met veel settings zou ik die allemaal handmatig moeten gaan herstellen.

Als er ergens een issue is, maak een copy van de log via de app settings, NIET via diagnostic report, en PM die log aan me.

Ik merk dat in de nieuwe app (versie 4.2.8) de updatefrequentie van de sensoren van de airco vrij lang is. Deze week ben ik weer gaan verwarmen met de airco en viel me op dat de updates veel minder frequent zijn dan in de oude app (3.x). In de oude app varieerde het vermogen ongeveer per minuut.

Op dit moment lijkt de updatefrequentie van het geleverde vermogen ongeveer om de 10 minuten te zijn, zie bijgevoegd screenshot.

Zijn er meer mensen die dit ervaren?

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Kan kloppen, ik zal de frequentie in de volgende update weer opvoeren

Ik zie dat er ook een wave van Accept New Terms is geweest. Please accepteer deze in de LG mobile app!

1 Like