Er is net een nieuwe test app en probeer of een herstart van de app helpt. Dat hielp bij mijn wasmachine.
Er is ook iemand met de test versie die terms moet accepteren in de LG ThinQ app, dan gaat het ook niet goed.
Zojuist gedaan maar nog steeds problemen. Stuur je de mail even.
Hi @Martin_Verbeek , sorry for English - since last few test versions, seems that some triggers are gone, as you moved them to be more universal / not device specific, which is okay (still would be nice to see info about broken flows in the changelog) , however also some tags are gone or renamed, so existing flows got broken. While renamed ones can be fixed again, I realized remaining time is completely gone. Would you bring it back please ?
I sent you also debug log if that would help but I guess you still have access to my devices, right. Thank you.
Hai martin
Zijn alle missing capability errors intussen op te lossen met reset, of work around voor thinq app werking?
reverted to standard measure_xxx capabilities of Homey
check for remaining time greater than/smaller than cards
Will have a check later today
Na een reboot van de app en even wachten was het deels opgelost.
Uiteindelijk voor de korte pijn gegaan en screenshots genomen van de flows en de devices verwijderd en opnieuw toegevoegd. Bepaalde airco’s hebben een vrij grote flows maar de meeste acties zijn DAN kaarten. Ging eigenlijk super snel en het voordeel ze zitten niet meer op V1API maar V2API waardoor er wat meer opties erbij komen of juist bepaalde dingen iets lekkerder lopen. Nu geeft hij bij de airco ook de filter waarde aan en ervoor niet niet.
Na reset gisteren
App opnieuw opstarten
Homey opnieuw opstarten
Vandaag nog steeds bij elke handeling via homey
On/off not set
Alle andere setting mogelijkheid ook
Not set
Na app opnieuw opstarten werkt het heel even wel daarna niet meer
Ook al meermalen via app instellingen
Opnieuw geautoriseerd en opgeslagen
Dit had ik dus ook met de airco’s.
Maar ik ben dan gaan testen om 1 device opnieuw toe te voegen en alles werkte prima op dat device en dan ben ik de rest ook gaan doen. Toen ik keek in de dev tools zag ik wel wat verschillen opduiken. Ik zou zeggen give it a try. Ja op een apparaat zaten er wel 2 grote flows erachter maar het was het wel waard ![]()
Ik denk dat het wellicht te maken heeft dat er een groot aantal capabilities verwijderd en toegevoegd worden, dat zijn best taken die veel van de Homey vergen. Ik zal dat eens meer “geleidelijk” doen.
Yes
. In de LG Thinq app de nieuwe terms and conditions geaccepteerd, Homey LG Thinq app opnieuw opgestart, even gewacht en eea lijkt allemaal weer te werken.
Bedankt Martin!
Na de update moet ik steeds opnieuw inloggen via de settings van de app.
Heel irritant
Homey geeft aan: ‘OnOff not Set’
Als ik bij ‘credentials’ in de app-settings bevestig en de app opnieuw start is er weer verbinding met de airco, maar dat moet dus steeds opnieuw
@Caminada Blijkbaar hierboven moet je in de LG Thinq app op je telefoon de voorwaarden bevestigen
Terms and Consent History: “Accept all”
Manage Optional Terms: “Accept all”
Deze waren goedgekeurd en dit heb ik ‘herbevestigd’.
Na een tijdje (aantal uur?) is de verbinding er niet en moet ik in Homey de app bevestiging doen en de app herstarten
@Caminada de app ook al eens herstart? Dan heb je denk ik alles gedaan ![]()
Thanks, ja, ik moet dus steeds de app herstarten om de verbinding opnieuw te maken
Homey herstart werkt ook, maar kost veel tijd