Thanks voor het ontwikkelen in ieder geval. Heb zelf de developer tools dus mocht dat handig zijn voor meer info dan hoef je alleen maar te vragen.
Eenmaal de de test versie geïnstalleerd kan je niet zomaar terug naar de vorige versie want dan komt er een lijst aan errors
@Martin_Verbeek kan het kloppen dat in jouw versie nog geen ondersteuning is voor televisies ?(Webos)
Nope, die zit ook niet in de connect API van LG
Puur uit nieuwsgierigheid wat is dan technisch het verschil met die van LG/Athom want in hun LG thin Q app zit dit wel?
Je kan natuurlijk altijd buiten de API om dingen doen. Maar zal later nog eens checken, eerst V4 maar eens up and running
Voorlopig wel
Voorlopig is er een 4.0.2 test versie waar je in homey al kan aansturen maar nog met bugs
Tip!
Ondertussen heb ik de devices verwijderd en opnieuw toegevoegd en dat gaf een veel beter resultaat in de flows en bediening dan ervoor. Want dan kreeg je kaartjes extra in de flow en nu is het veel duidelijker. Vergeet niet om een een screenshot te nemen van je flow dan weet je sneller welk kaartje voor wat is.
@weide43, daar was ik idd ook al achter.
@Martin_Verbeek, In principe werkt alles bij mijn warmtepomp. Het lijkt er echter op dat veel gegevens nog maar eens per uur ververst worden, kan ik dat ergens aanpassen in de instellingen? Of zit dat probleem ergens anders?
Hi Rob, voor alle gegevens? of heb je specifieke info voor me, dan kan ik nakijken vanuit welke source de update komt
Hi Martin, eingenlijk voor alles ja. Maar waar ik vooral in geinteresseerd ben is ‘water uit’ en ‘vermogen’
Hier geen problemen met een Therma V, data komt netjes door bij iedere verandering.
@Martin_Verbeek is er ook de mogelijkheid om de buiten temperatuur in de app te krijgen als de Therma v deze uiteraard mee geeft in de data?
Kan even kijken, als je naar het device gaat en naar de advanced settings , daar staat Thinq model url. PM me even de inhoud als je wilt
Hoe doe ik een PM? Zal wel simpel zijn maar zie hem even niet.
Zelfs daar heeft iemand een topic van gemaakt
Ik heb trust level 0 denk ik, dus dan maar gewoon zo.
https://objectcontent.lgthinq.com/695dd745-224a-49f4-83a0-dfbc152a0dd4?hdnts=exp=1776512806~hmac=8dc84a882205541a7336424d6dc0124da361d63966d64ffb5e44d21ebc5f81e0
Hi Rob, ik reageerde op iemand anders, maar evengoed thx, ik probeer zo veel mogelijk model info te verzamelen.
@Martin_Verbeek bij alles krijg ik nog de melding missing capabilities. Moët ik dan alles opnieuw toevoegen? Ik heb namelijk echt serieuze grote flows aan mijn airco hangen. Of komt hier misschien nog een oplossing voor?