Hier hetzelfde probleem. Zelfde oplossingen uitgeprobeerd maar probleem blijft.
Momenteel even een basic flow ingesteld dat hij elke 15min de app herstart. Als ik nog iets kan aanleveren laat maar weten.
Ik ga later vandaag v4 in test zetten… VERWACHT ISSUES, HET IS EEN TEST VERSIE, EN DE CHANGE IS GROOT! Check met name of de FLOWS aanpassingen behoeven.
Het is een hybride vorm van de nieuwe LG API en oude code om zo veel mogelijk functionaliteit te behouden.
Als je een issue tegenkomt, PM ME, dan kan ik iets beter overzicht houden.
Dankjewel, ben benieuwd ![]()
Hi Martin, geldt dit voor alle apparaten? Airco’s, wasmachines en dergelijke?
Ik ga wassen dit weekend dus kan ik testen.
Inderdaad
Ik kan de test versie niet vinden (al test achter de link van jouw app gezet).
Devil in the details… Later vandaag. Ik ben aan het werk, geen toegang tot code vanaf hier
Doe ik het morgenochtend updaten. Werkze verder.
Het wordt ook morgen helaas. De nieuwe versie vereist een nieuwe manier van authorisatie. Via de app instellingen moet je een PAT ophalen, Personal Access Token. Zie onder, daarna start de app door. Let op dat je het juiste land selecteert
Wat is er anders aan deze versie dan de vorige ?
LG heeft een API gepubliceerd, en een nieuwe manier van authorisatie. Die heeft voordelen op het gebied van zelfde soort interface naar alle device types. Maar is redelijk beperkt op andere gebieden die in de oude methodes beschikbaar waren. Deze twee methoden combineert de nieuwe versie. Het zorgt ervoor dat de app beter voorbereid is indien er zaken in de oude interface verdwijnen doordat LG dat niet meer support.
Ik zit met het probleem dat mijn account weer eens verify status heeft, maar sinds twee weken krijg geen verificatie mails meer binnen. Ook niet als ik een nieuwe account wil maken bijv ![]()
Ben er nu uitgesloten. Met de owner account.
V4 is in test.
Als je problemen tegenkomt PM me.
Als het device niet doet wat je wilt, maak niet meteen een nieuw device aan, PM het probleem en evt log zodat ik dat kan oplossen in volgende updates.
Super werk Martin, dank je wel!
Ik heb V4.0 geïnstalleerd, token geïmporteerd, en de device data lijkt allemaal binnen te komen.
Wel heb ik een issue met een flowcard die de warmwater status naar Ja zet (DHW - LG monobloc warmtepomp).
Ook lijkt het er op dat geen enkele handmatige bediening mogelijk is vanuit de Homey app
Enig idee? (rapport gestuurd met nr 3fb0654e-cad5-4858-a6d6-6c31cc97d32f)
Ik verzamel er vandaag een aantal en check ze…
Wasmachine flows aangepast vwb de modus, deze gaven in test een foutmelding.
De flow wil nu niet meer starten:
Foutmelding
a641fb01-7f53-49e7-9e61-be447737c4a3
Ik heb de wasmachine nú handmatig gestart
Okay, is allemaal dezelfde fout, ik moet ernaar kijken.