@leon88 nee dat zou niet moeten
Zou je ipv Whatsapp eens kunnen testen met een homey notificatie? Om te checken waar het misgaat
Ook met een Homey pushbericht heb ik hetzelfde resultaat.
Het “snapshot” gaat Eufy producten zien en het “event” is een foto van t laatste event veel eerder vandaag en geen recente opname.
@Leon88 ah ja klopt inderdaad. De e340 zonder Homebase werken de snapshots niet. Is een bekend probleem en heb ik een ticket voor aangemaakt bij de SDK
Ik probeer mijn Euftly bewegingssensor te gebruiken om mijn verlichting te schakelen. Dit lukt alleen als ik de push notificaties aanzet. Dan krijg ik echter veel te veel notificaties.
Is er een mogelijkheid om dit zo in te stellen dat er geen notificaties nodig zijn?
Alvast bedankt voor het meedenken.
Groet,
Hans
Voor zover ik het heb gelezen en begrepen moet je de notificaties in Eufy aan hebben staan anders krijg je geen notificatie waar je wat mee kan doen in Homey.
Misschien wel een work-around.
Voor de zekerheid kan je het even vragen in het juiste topic aan @martijnpoppen
Dit is Nederlands
https://community.homey.app/t/app-pro-eufy-security-nl/60540
Engels
https://community.homey.app/t/app-pro-eufy-security/44921
Bedankt Martijn, het is dus vooralsnog niet mogelijk om de verlichting aan te sturen zonder notifications als ik het goed begrijp.
Groet, Hans
@Hans_Kramer nee het is inderdaad niet mogelijk om de sensor informatie uit te lezen zonder een notificatie. Ik verwacht daar ook geen veranderingen in in de toekomst
Bedankt voor je snelle reactie, dan ga ik op zoek naar een alternatief.
Groet, Hans
Als mijn Eufy deurbel een persoon detecteert steekt hij het licht aan. Deze setup werkt, enkel duurt het wel even eer de lichten aan gaan. Vermoedelijk omdat de AI eerst aan de slag moet om te bepalen dat het hier om mensen gaat.
Ik dacht dan maar “Beweging” als trigger te gebruiken, ik dacht dat daar geen verdere logica aan te pas zou komen, maar blijkbaar is het ofwel een mens ofwel beweging. Ook al sta ik te springen voor de camera , dat is geen beweging.
Ik wou eens horen of er hier iemand een oplossing heeft gevonden dat het licht sneller zou aan gaan.
Nu gaat dat samen met de notificatie op mijn telefoon (ik zie de logica met de integratie met Homey die ook afhankelijk is van de notificaties), is er een andere trigger die sneller notificaties stuurt?
@KrisC nee helaas duren de notificaties even voordat die doorkomen dus deze vertraging ga je sowieso houden. Er is geen alternatief
@martijnpoppen Ik heb sinds twee dagen dat ik opnieuw moet inloggen op de Homey voor de Eufy app. Ik herstart de app ‘s nachts om 4 uur altijd om eventuele bugs eruit te halen. Gaat al lange tijd goed. Maar nu moet ik al twee dagen achter elkaar het apparaat repareren & opnieuw inloggen. Wat zou het probleem kunnen zijn? Zie ook de printscreen van de melding in de Homey app
Hi @Pabo_89
Dat is extra beveiliging van Eufy.
Heb je een apart account voor Eufy in Homey? Of gebruik je je hoofdaccount?
In principe heb ik een apart account voor eufy in Homey, maar ik begin nu te twijfelen welke login ik gebruikt heb (ivm automatisch invullen door de wachtwoord app). Mocht ik morgen opnieuw moeten inloggen zal ik hier op letten. In ieder geval Thanks voor je snelle reactie
Bij wie moet ik zijn om de video deurbel C31 toe te kunnen voegen? Deze zie ik niet in de lijst.
Ik was beta tester voor deze deurbel, maar support is er nu in de normale app.
Zie mijn screenshot
@Komtiedan dat zou ik bij de developer van de app vragen
Support voor deze deurbel wordt toegevoegd zodra deze beschik in de Eufy SDK
Beste,
Ik zit nu al enkele dagen en uren te proberen om Eufy dual doorbell bewegingsmelder werkend te maken. Helaas zonder succes.
Daarbij heb ik zeer nauwkeurig de plaatjes en tekst in de Help van Martijn Poppen gekeken en mijn instellingen identiek gemaakt. Ook helaas zonder succes.
Dit zijn nu mijn bevindingen:
- Het eventplaatje wijzigt niet automatisch. Wel als ik deze handmatig ververs.
- Als ik via Homey van beveiligingsmodus wissel geeft mijn Eufy app een melding van een wissel.
- Als ik een spraak bericht stuur via Homey werkt dat ook goed.
- De temperatuur klopt niet. Die is 9 uur geleden ververst
- Elk event 32 minuten. Deze ging plots naar nu omdat ik meerdere keren de app, deurbel, base heb opgestart. Verder heeft mijn flow totaal niet gereageerd omdat beweging gedetecteerd niet is getriggert (ik weet dat mijn flow 100% werkt want bij mijn vorige Eufy deurbel functioneerde het ook).
- Beweging gedetecteerd 2 dagen
- Rondhangen 2 dagen
- Persoon gedetecteerd 2 dagen
- Deurbel ingedrukt 2 dagen.
Alles werkt wel goed in de Eufy app.
Wie kan mij alsjeblieft helpen want ik zou heel graag mijn werkbus/ oprit weer willen beveiligen via de bewegingsmelder van de Eufy dual doorbell aangezien die in tegenstellen tot mijn 2 camera’s nooit valse meldingen maakt.
Alvast bedankt.
Je zou het in het Eufy topic kunnen vragen.
Daar krijg je waarschijnlijk zeer snel antwoord van de maker @martijnpoppen
Dit topic is wel in het Engels
https://community.homey.app/t/app-pro-eufy-security/44921
Het Nederlandse topic is deze link.
https://community.homey.app/t/app-pro-eufy-security-nl/60540
Deze vraag gaat waarschijnlijk ook verplaatst worden naar het Nederlandse gedeelte.
Hoi @Ruud1
Dat kan kloppen als de events niet goed doorkomen
Dit is correct en verwacht gedrag
Klopt is niet realtime en gaat om de batterij temperatuur. Wordt eens in de zoveel tijd geüpdatet afhankelijk van de eufy server
Zelfde als punt 1. Klopt. Als de instellingen niet juist staan krijg je deze meldingen niet.
Beste wat je kan doen is een diagnostisch rapport sturen, dan kunnen we gewoon verder waar we afgelopen week gebleven waren