[APP][Pro] Eufy Security (nl)

Hi @Roberto_Sauvangsjo

Nee die werkt nog niet: [APP][Pro] Eufy Security - #5819 by martijnpoppen (C220 en C210 zijn hetzelfde)

Sinds enkele weken/dagen werkt de actie “Zet uit” bij camera niet meer. Voorheen zonder probleem.

flow is ingesteld als:
Komt persoon 1 thuis → Zet camera (Achtertuin uit)

Mogelijk een up-date geweest?

@Peter_van_Tilborgh geen update geweest
Graag even probleem reproduceren en een diagnostisch rapport sturen

@martijnpoppen F80B0E9A

@Peter_van_Tilborgh dat is een code voor de medewerkers van Athom daar kan ik niks mee

Zie de howto: [APP][Pro] Eufy Security - #2 by martijnpoppen

Sorry, moet dit de juiste zijn

b81cb477-7452-40fd-a00f-2c6c2ca12ac4

@Peter_van_Tilborgh probeer even je camera/homebase te herstarten en een homey herstart. Dat zou het moeten fixen

Merci, na de restart weer prima

1 Like

Vandaag heb ik zonder problemen mijn Eufy deurbel (E340) aan Homey kunnen toevoegen (net als de andere Eufy-apparaten). Ik krijg alleen de Chime (bij de deurbel geleverd) niet geïnstalleerd op mijn Homey Pro 2023, terwijl deze wel tussen de ondersteunde Eufy-apparaten staat. Hoe kan ik deze alsnog toevoegen aan Homey, of is dit niet mogelijk? Ik heb de HomeBase en Homey al een keer opnieuw opgestart. Iemand een suggestie?

@Rinkmeister kan je het probleem reproduceren en een diagnostisch rapport sturen?

Hoi Martijn! Dat is nog eens snel!

De code van het rapport is als volgt: 10975cd1-9b5e-4727-a843-cbcb0317a0a5

Zodra ik de chime wil toevoegen via Eufy geeft die na het inlogscherm een “error” en dan wordt er aangegeven dat het apparaat niet is gevonden en dat ik het apparaat moet delen met het andere account OF een andere regio moet proberen. Een andere regio biedt geen oplossing in ieder geval.

Wel zie ik in de Eufy app op mijn mobiel dat ik 4 apparaten heb, maar waarvan er blijkbaar “maar” 3 gedeeld met het andere account. De Chime kan ik hier niet aan toevoegen, maar kan zien dat deze wel is gedeeld zodra ik met dit account op de Eufy app inlog…

1 Like

Hoi @martijnpoppen probleem is al opgelost! Heb de gebruiker toegevoegd aan het huishouden in plaats van de HomeBase te delen. Dit blijkt het probleem op te lossen! :slight_smile:

1 Like

@Rinkmeister ik wilde net het probleem gaan reproduceren, maar ja dat lost het idd op!
Ik zat al te denken wat het ookal weer was :sweat_smile:

fijn dat het gelukt is! :slight_smile:

1 Like

Goedemorgen @martijnpoppen,

Ik maak al langere tijd met veel plezier gebruik van je app maar heb de laatste ±2 weken problemen met het behouden van de verbinding tussen de homebase en Homey. Met de functie “probeer te repareren” en een nieuwe inlog die daarna plaatsvind is het probleem tijdelijk (lees: paar uur) opgelost. Ik heb een analyserapport gemaakt: 65abb7d6-ea01-438f-ac00-221628473e93

Kan jij iets bijzonders zien of mij mogelijk voorzien van een oplossing? Thnx! Gr Stefan

@Stefanvdm zie antwoord in je mail

Hallo @martijnpoppen ,

Dank voor het ontwikkelen en onderhouden van deze app, ik maak er veel gebruik van. Wat mij opvalt is dat de app vaak verbinding verliest met het Eufy account. Ik heb het security setje met sensoren, waarvan de status daarna niet meer update. Een keer opnieuw inloggen fixt het probleem tijdelijk, totdat de verbinding weer weg is. Is hier een oplossing voor/ is dit een bekend probleem?

Hi @JB96
Thanks.
Kan je uitleggen wat je precies bedoelt met verbinding verliest?

Heb je de instellingen zoals FAQ Q1? [APP][Pro] Eufy Security - #4 by martijnpoppen - Apps - Homey Community Forum

Hoi Martijn,

Ik zie het al, heb inderdaad geen notificaties aan voor de deur- en bewegingssensoren wanneer deze op HOME staat, omdat dit veel te veel notificaties zou geven. Zal een aantal flows moeten stoppen omdat ik deze ‘misbruik’ voor andere dingen dan security. Binnenkort maar een sensor bijzetten van een ander merk, zodat ik niet van notificaties afhankelijk ben.

1 Like

Hey @JB96
Ja dat blijft een nadeel van de eufy app helaas :frowning: