[APP][Pro] Eufy Security (nl)

Bedankt voor je snelle antwoord. Ik ben verbaast dat iedereen vind dat het zo’n goed product is. dit het slechte systeem wat ik ooit gehad heb. Maar daar kun jij zeker nix aan doen :slight_smile:

@Gerben_Plantinga dat ligt eraan wat je precies slecht vindt?

1 Like

@Gijsb Ik heb loitering toegevoegd, zie: [APP][Pro] Eufy Security - #5954 by martijnpoppen

Kan je het testen en laten weten of het werkt?

Indien het niet werkt graag een diagnostisch rapport sturen. Ik heb namelijk zelf geen apparaten liggen hier die loitering ondersteunen

1 Like

Superfijn!

Ik laat het je morgen avond weten.

1 Like

Hi Martijn

Ik heb een flow live met de nieuwe loitering card met als ‘then’ een timeline notificatie.

Via de eufy app kreeg ik meerdere ‘loitering’ meldingen.

Maar op de tijdslijn in de Homey app maar 1. (18:55:52).

14c7ed20-594f-4011-b510-9a32a824c678

Enig idee waar dit verschil zit?

Hey @Gijsb ,
Yes gevonden en direct update gemaakt. Fix zit in versie 3.28.2, je kan hem geforceerd installeren via deze url: https://homey.app/nl-nl/app/com.eufylife.security/Eufy-Security/test

Yes! Lijkt nu synchroon te lopen.

cc1ea8cb-69ae-4e6d-a861-1cba4e54f9e4

Blij mee.

1 Like

Hi Martijn,

Ik krijg de nieuwe C220 indoor cam niet toegevoegd, dit is ook een pan en tilt versie.
Wordt deze nog niet ondersteund?

Schermafbeelding 2024-07-23 084340

Groetjes Marvin

@ML91 helaas nog niet ondersteund

Oké dan hoef ik het verder niet te proberen bedankt! :slight_smile:

1 Like

@martijnpoppen
Hi, ik ben een nieuwe Eufy gebruiker. Installatie van de app en deurbel (apart admin email acc) werkte. Daarna heb ik de deurbel bedraad (ipv accu) aangesloten en wilde ik het apparaat verwijderen en opnieuw toevoegen in Homey. Sindsdien lukt het me niet meer om Eufy apparaten toe te voegen. Na het login-scherm krijg ik een [ Loading … ] scherm, maar daar blijft het bij… Na een tijd krijg ik wel nog de melding in rood: pairsession_not_found
Ook geprobeerd: app verwijderen - reboot - app installeren - reboot - opnieuw apparaat toevoegen; maar hielp niet

Diagnostic report: 877989b6-8c07-4e7a-82a0-9b9b7de381db

Alle hulp is welkom!

Hi @Jitte
Het lijkt erop dat er geen apparaten in het account zitten waarmee je inlogt in homey

Hi @martijnpoppen,
Dank voor het meekijken Heb de rechten van de apparaten van het account af gehaald en er terug op gezet. Ik heb net op de app ingelogd met het (speciaal voor Homey gemaakte) account. Daar zie ik gewoon mijn Homebase3, deurbel, etc.

Probeerde net weer om een apparaat met datzelfde account toe te voegen in Homey, maar wederom blijft het scherm hangen op Loading…

Als de app geen apparaten kan vinden, zou het dan niet een dergelijke melding moeten geven, i.p.v. blijven hangen op het Loading… scherm? “Cannot find devices” -or so.

Kan het zijn dat de app denkt dat er geen nieuwe apparaten zijn, omdat ik de apparaten eerder toegevoeged/gepaired had met Homey, waarna de app niet in de gaten heeft dat die apparaten inmiddels uit Homey verwijderd zijn?

Diagnostic report: 6ebced80-2a09-4abf-a8df-07490ec249a7

Groet, Jitte

UPDATE: Nog een keer geprobeerd vanuit de my.homey.app na het weggooien van alle browsercache, en opeens krijg ik nu een Captcha, 2FA, en het apparaat te zien!!! Was ik te ongeduldig?

@Jitte fijn dat het werkt! Ik durf niet te zeggen waarom het niet werkte normaal gesproken zou je wel een melding moeten zien

Hoi Martijn,

Ik gebruik jouw eufy-app om een ​​snapshot binnen te krijgen van mijn Eufy pan tilt camera als er aangebeld wordt, dit werkt op zichzelf prima alleen, ik krijg een snapshot van de keer ervoor dat er aangebeld wordt.

Echter heb ik geen standaard situatie die is feitelijk als volgt:

Ik heb een normale deurbel waar ik een Shelly plus 1 tussen heb geplaatst, ik weet niet of deze situatie is gecreëerd door deze opstelling?

De app heb ik meerdere keren opnieuw uitgevonden en dat heeft niet geholpen.

Nu hoop ik dat dit eerder is gekomen en daar een oplossing voor is?

Ik heb de search gebruikt maar niet iets gevonden om dit op te lossen.

Bij voorbaat dank.

Groeten,

Dennis

Hey @DvK
Yes zie FAQ Q3: [APP][Pro] Eufy Security - #4 by martijnpoppen - Apps - Homey Community Forum

Conclusie: aanbellen heeft bijna nooit een afbeelding tenzij er daarvoor een detectie was (persoon/motion/auto)

Je kan er altijd voor kiezen een geforceerde snapshot te maken. Zie FAQ Q14 [APP][Pro] Eufy Security - #4 by martijnpoppen - Apps - Homey Community Forum

Bedankt voor de terugkoppeling!

Dan ga ik dat proberen of dat de gewenste oplossing is.

Ik zal tevens een donatie doen als dank voor je toewijding en harde werk aan het platform.

Bedankt :beers:

@DvK Dankjewel! word gewaardeerd! :pray:

Edit: ter inspiratie:

Graag gedaan🙂

De meeste zijn toch afhankelijk van jullie , dus een blijk van waardering kan geen kwaad

Ik ga vanavond ermee aan de slag , nogmaals bedankt :+1:

1 Like

Ik heb een deurbel camera welke werkt binnen de app, ik probeer nu een camera toegevoegd: een C210 p/t camera
is deze camera toe te voegen? ik krijg alleen de melding geen apparaten gevonden

f89d-4bb0-9c99-766654a3b1f0