[APP][Pro] Eufy Security (nl)

@Richard_Holman Daar is hij gewoon te zien, dus lijkt erop dat het met opslaan van de flow te maken heeft en niet zozeer met de Eufy app

Al geprobeerd in de Homey webapp?

Ga ik proberen

1 Like

@Richard_Holman Je EN kaart bestaat niet.

Zo te zien heb je meer kapotte flows, dus ik denk dat je even bij andere apps moet gaan kijken of die nog werken.

TIP: ik heb een app gemaakt die je informeert over kapotte flows Flow Checker App for Homey | Homey

Goedemorgen,

Is nog gelukt om het probleem te vinden?

gr Sam

@Saampie nee nog geen tijd gehad om het uit te zoeken

@saampie: [APP][Pro] Eufy Security - #5870 by martijnpoppen

1 Like

Dankjewel voor het uitzoeken! Het werkt. Ik loop echter wel gelijk tegen het volgende probleem aan.

Wanneer je bij de camera’s de optie kiest om het algemene alarm aan te zetten, betreft dit de sirene van de HomeBase. Ik dacht in eerste instantie dat het de sirene van de camera zelf was. Mis ik iets, of bestaat deze optie nog niet?

@Saampie zo te zien gaat dat mis door de HB3. Zou niet het geval moeten zijn, HB3 heeft zijn eigen alarm optie

Hi Martijn

Klopt het dat deze er (nog) niet is gekomen?

Of zie ik iets over het hoofd.

Het zou mij en ik verwacht ook andere aan een drukke straat namelijk nog steeds erg helpen.

Big fan.

Gijsb

Hi @Gijsb
Nee die is er inderdaad niet!
Excuus die.is van de todo lijst gevallen
Ga ik naar kijken.
Wordt echteer wel eind deze maand op zijn vroegst ivm vakantieperiode

1 Like

Geniet van de vakantie!

Ik heb sinds vanmiddag 2x EUFY S350 icm een S380 base.
Aparte admin account aangemaakt, devices gekoppeld. en via Homey de devices toegevoegd.

Helaas zie ik geen triggers van mijn S350’s binnen komen. Geen beweging melding, geen persoon gedetecteerd niks. De Eufy app geeft dit wel aan.

Enig idee? 31b98554-43fa-498d-9a86-7166fa3dd683
App ook al even opnieuw opgestart to be sure.

Hi @SossieNL

zie FAQ Q1 [APP][Pro] Eufy Security - #4 by martijnpoppen - Apps - Homey Community Forum

1 Like

Ha @martijnpoppen .
Waarschijnlijk zie ik iets over het hoofd want ik krijg het niet voor elkaar om mijn apparaten te koppelen aan Homey.

Dus ik heb een hoofdaccount (proton) en een 2e account (hotmail) met admin rechten op mijn apparaten.
Als ik met mijn 2e account (hotmail) inlog in de eufy-app op mijn mobiel dan zie ik mijn camera(beeld), dus het delen gaat goed.

Maar als ik met dit hotmail-account in de eufy-homey-app inlog dan krijg ik wel de captcha, maar daarna krijg ik een error (geen apparaten gevonden) OF het Login-wieltje blijft draaien.

Help?! Wat zie ik over het hoofd of waar moet ik op letten, jij een idee?

@Scoovey heb je de juiste regio geselecteerd?

@martijnpoppen Ja, dat had ik gedaan … Ik heb net vanmorgen nog een poging gedaan. Heb nu niet mijn opgeslagen wachtwoord gebruikt maar opnieuw ingetypt. Nu werkt het.
Ligt dus totaal aan mij. Excuus.

2 Likes

Vraag, ik heb de hele log wel zo’n beetje doorgespit en loop tegen het volgend aan:
Ergens in 2022 was een kaart dat je de deurbel kon streamen. bestaat die niet meer want ik heb hem niet?
Ook zou ik graag de meldingen in homey ontvangen (beweging en deurbel.) maar niet uit de eufy app. kan dat?

@Gerben_Plantinga

Nee die kaart is er niet meer: [APP][Pro] Eufy Security - #5 by martijnpoppen

Nee dat kan niet, tenzij je een workaround als dit gebruikt: FAQ Q2: [APP][Pro] Eufy Security - #4 by martijnpoppen