[APP][Pro] Eufy Security (nl)

Hi @Mark_Moerenhout
Sorry ik heb je bericht totaal gemist!

Is het inmiddels gelukt?

EDIT: hij gaat wel een stukje maar sluit dan spontaan het scherm af als ik mijn homebase heb geselecteerd

@Mark_Moerenhout graag even een diagnostisch rapport sturen nadat je nog een poging gedaan hebt, dan kan ik even checken voor je

Done incl een prin screen kreeg nu een andere melding :slight_smile:

@Mark_Moerenhout lijkt erop dat je de homebase 2 al succesvol heb toegevoegd en bij de 2e poging een melding kreeg dat er geen homebase 2 meer is.
Kan je even kijken of hij niet al in je Homey staat? Volgens de logs wel

Vreemd ondanks de melding staat hij er ineens in

edit: je was me net voor :slight_smile:

1 Like

Dan toch nog 1 vraag hoe laat ik de Eufy een afbeelding sturen met een flow. Heb wel een regel dar hij een afbeelding moet sturen naar me whatsapp maar welke link moet ik gebruiken in de flow als afbeelding?

@Mark_Moerenhout de afbeelding is beschikbaar als tag:

Goedendag,

Allereerst dankjewel voor het ontwikkelen van de app.

Ik had een vraag over de S340 solocam. Ik zie geen optie ‘huisdier gedetecteerd’. Bij de andere camera’s wel (S350, EufyCam 3 (S330)). Doe ik iets fout, of is dit (nog) niet beschikbaar via Eufy Homey Pro?

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,
sam

Hi @Saampie

Die miste nog!
Bij deze: [APP][Pro] Eufy Security - #5866 by martijnpoppen

Bedankt voor je snelle reactie!

Helaas zie ik de optie nog steeds niet verschijnen. Ik heb het volgende geprobeerd:

  • Update gedownload
  • Camera opnieuw gekoppeld
  • Camera verwijderd en opnieuw toegevoegd
  • Homey Pro opnieuw gestart

Helaas heeft dit allemaal niet geholpen. Misschien moet ik de app opnieuw installeren op de Homey? of mis ik iets?

GR Sam

7392eadb-2055-4c19-83e4-17d564725baa

Hi @Saampie
Graag even een herstart doen van de Eufy app in Homey en een nieuw rapport sturen.

Daarnaast nooit nodig om alles opnieuw te installeren tenzij anders vermeld

c81551e9-d785-4edb-bbc3-96736bcd00b3

Hallo Martijn,

Ik gebruik een tweede account voor de eufy app in homey, mijn deurbell en camera’s zijn zichtbaar in homey maar reageren niet ook niet na herstellen, het lijkt alsof ie na installatie de connectie mist wat doe ik hier fout?

Hi @Richard_Holman
Dat kan ik zo niet zeggen
Graag een diagnostisch rapport sturen

60694fe6-88a8-48d7-81cf-5f6d60285adc

Het lijkt erop dat hij direct de inlog gevens verwijderd

@Richard_Holman ik zie geen problemen, wat werkt er niet?

Bijv de deurbel die is aanwezig in homey, maak ik een flow met als deurbel wordt ingedrukt, etc en opslaan doe, dan kijk ik in de flow en dan is ie weer weg. En is de flow dus niet opgeslagen omdat ie dan de deurbell kwijt is.

In de app zeg ie het volgende

Herstellen uiteraard gedaan

@Richard_Holman Maar je deurbel staat gewoon in Homey, dus het is niet nodig om je deurbel te herstellen :wink:
Kan je eens in je apparaat overzicht kijken of je je deurbel ziet?

De screenshot die je stuurt is niet relevant aangezien daarin staat dat er geen Eufy instellingen meer te vinden zijn (dat was eerder wel zo en dit zal binnenkort ook verwijderd worden).