[APP][Pro] Eufy Security (nl)

@weide43 snap ik hoor. Ik mis ook echt een pagina in de app waar ik dit soort dingen kan plaatsen. Zeker omdat je de app pagina niet hoeft te bekijken tijdens het installeren

@martijnpoppen op Homey staat nu een 2de account ingelogd en daarmee alle eufy apparaten gedeeld maar dit werkt nog niet. Rapport is 32aec3a0-7b17-44d2-b3d1-601dd40d61e3

Hallo,

Bij de Eufy cam3 is er een flowcard “Maak Snapshot”.
Waar kan ik deze snapshot terugvinden? men moet wel in de camera setting snapshot opzetten, heb ik gedaan, maar vind deze nergens terug.
Ik heb een flow gemaakt, deze card toegevoegd, als ik test, is alles ok, maar vind mijn snapshot niet terug, niet in Homey, niet in de app van Eufy security.
gr,

Hoe en waar wil je de snapshot laten zien?
In Homey vindt je het in de app in de tegel van je camera:

@weide43 nog steeds een error met registreren bij de push notificatie service. Homey al herstart?

@martijnpoppen Homey is nu herstart en nog steeds hetzelfde probleem.
f5fbd0df-162a-445b-b366-89212d490e36
Zie jij welk mailadres er wordt gebruikt? Moet nu een gmail zijn.

@weide43 Lijkt erop dat iets in je netwerk de registratie blokkeert. is er recent iets veranderd?

Nee dat soort info wordt uit de logs gefilterd, GDPR :wink:

@Eric_Vanderplasschen zie FAQ Q14 [APP][Pro] Eufy Security - #4 by martijnpoppen - Apps - Homey Community Forum

1 Like

@martijnpoppen Ik heb nog maals de app verwijderd, homey herstart, app opnieuw toegevoegd en devices ook opnieuw toegevoegd en nog eens een reboot gedaan. Maar niks :frowning:
Rapport: cb1caaeb-9005-4bc4-a829-d2d5769b9dae

Op mijn netwerk is er niks veranderd

@weide43 niks te zien in je rapport.
Kan je een nieuwe sturen?

@martijnpoppen 62e28725-d0d6-4508-b7e9-8726fee6488f

@weide43 nog steeds hetzelfde. De registratie faalt. Daar kan ik helaas niks aan doen, dat ligt vaak aan een netwerk fout. Iets in je netwerk blokkeert het (adblocker/pi-hole oid)

Bedankt, dit zocht ik dus, maar zo ver niet gedacht, dacht dat deze ergens ging oppoppen :thinking:

1 Like

@weide43 het was inmiddels gelukt begreep ik?

@martijnpoppen klopt, router eens gereset en opnieuw ingesteld. Alles werkt terug! Bedankt om mee te zoeken.

Je kan dit image wel versturen naar een dashboard. Staan hier in het forum diverse onderwerpen over. Zelf doe ik dit met HDashboard op mijn telefoon en naar mijn Google Nest Hub en de tablet.

Bedankt, ik bekijk het is, maar momenteel is het mooie extra info :wink:

Beste Martijn,

Ik het 2 solocams S40 mede door jouw hulp werkend via homey en dat bevalt me prima.
Welke indoorcamera van eufy werkt zonder homebase? Dus hetzelfde als de S40?
Alvast super bedankt voor je reactie.

Hi @Paul_Peters
Alle indoor cameras werken zonder Homebase
Elke bedrade camera in principe

2 Likes

Ik heb me eufy home 2 willen koppelen aan me nieuwe Homey Pro maar dit wil helaas niet werken.

Na het willen toevoegen moet ik me inloggegevena invoeren en de captcha maar dan blijft hij draaiien en voegt hem helaas niet toe

Iemand die weet waarom en hoe dit op te lossen .